عکس؛ مدل موی بافته‌شده و متفاوت ستاره برزیلی رئال مادرید

عکس؛ مدل موی بافته‌شده و متفاوت ستاره برزیلی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید شب گذشته به ماراکانا رفت تا بازی تیم سابقش فلامینگو را در مقابل آمریکا ام جی تماشا کند.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس در سال 2018 با مبلغ 45 میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید آمد که زمان نشان داد که خرید بسیار موفقی بوده است و توانست گل قهرمانی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپای 22-2021 را به ثمر برساند. این بازیکن در حال حاضر با ارزش 100 میلیون یورویی در سایت ترانسفرمارکت یکی از ارزشمندترین بازیکنان دنیاست و از نظر تبلیغاتی نیز یک فوق ستاره درآمدزا به شمار می رود که به نظر می رسد که فصل آینده نیز همچنان مهره ای کلیدی در خط حمله رئال مادرید در کنار کریم بنزما باشد.

وینیسیوس شب گذشته تصمیم گرفت که برای تماشای بازی تیم سابقش به ورزشگاه ماراکانا برود که البته توسط بلندگوی ورزشگاه نامش صدا زده شد و به شدت توسط هواداران تشویق شد. فلامینگو در این بازی مقابل آمریکا ام جی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. البته مدل موی بافته شده و متفاوت وینیسیوس برای تماشای بازی نیز به شدت مورد توجه هواداران قرار گرفته و آن را با مدل موهای دیگر بازیکن جوان رئال مادرید یعنی ادواردو کاماوینگا مقایسه کرده اند.

4125