اردوی اروپایی؛ پلن تیم ملی برای فیفا دی بعدی

اردوی اروپایی؛ پلن تیم ملی برای فیفا دی بعدی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی ایران در فیفا دی بعدی، یک اردوی اروپایی برگزار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در برنامه ورزشگاه درباره برنامه ریزی فدراسیون برای فیفا دی بعدی از برگزاری یک اردوی اروپایی خبر داد.

ظاهرا روسای فدراسیون برای برگزاری دو دیدار دوستانه در اردوی بعدی تیم ملی، رایزنی‌هایی انجام داده اند و به دنبال برگزاری بازی های تدارکاتی در اروپا هستند. یکی از تیم های مدنظر کادر فنی تیم ملی برای انجام بازی دوستانه اروگوئه است که پیش از این در اردوی قبلی هم برنامه ریزی برای انجام دیدار تدارکاتی با این تیم تا حدودی پیش رفت که در نهایت با مخالفت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران به دلیل بُعد مسافت زیاد، این دیدار لغو شد و حالا برنامه ریزی ها، از دعوت اروگوئه به اروپا توسط فدراسیون فوتبال ایران خبر می‌دهد.

اردوی اروپاییِ پیش روی تیم ملی، می تواند هزینه های تیم ملی را نیز از جهت انتقال و رفت و آمد برخی لژیونرهایی که در اروپا حضور دارند کاهش دهد. برآورد هزینه ها برای این اردو، اینطور نشان می‌دهد که هزینه هر بازی تدارکاتی تیم ملی، رقمی حدود ۳۵۰ هزار یورو خواهد بود و با احتساب دو بازی تدارکاتی و حدودا ۳۰۰ هزار یورو هزینه اسکان کاروان تیم ملی، این اردوی اروپایی نهایتا یک میلیون یورو برای فدراسیون فوتبال آب خواهد خورد!

۴۳۴۴