درخواست تورینی‌ها به ازای واگذاری مدافع برزیلی خود به اینتر مشخص شد

درخواست تورینی‌ها به ازای واگذاری مدافع برزیلی خود به اینتر مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، تورینو مایل است چزاره کاسادی، بازیکن جوان اینتر در مذاکرات برای جذب گلیسون برمر، مدافع برزیلی این باشگاه قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی و همان‌طور که توسط جانلوکا دی‌مارتزیو در وب‌سایت خود گزارش شده است، مقامات و مدیران باشگاه تورینو گلیسون برمر، مدافع برزیلی تیم خود را بالای مبلغی معادل رقم چهل میلیون یورو ارزش‌گذاری کرده‌اند. طبق این گزارش، پرداخت چنین مبلغی برای مقامات و مدیران اینتر بسیار زیاد است و آن‌ها دوست دارند بازیکنی را نیز در این معامله بگنجانند تا با پول نقد کمتری بتوانند این معامله و انتقال را نهایی کنند.

بازیکنانی که مدیریت باشگاه اینتر برای قرار دادن در این معامله در نظر داشت، آندره آ پینامونتی یا روبرتو گالیاردینی بوده‌اند، اما اکنون به نظر می‌رسد که سران و مسئولان باشگاه تورینو به چزاره کاسادی، هافبک با استعدادی که در این فصل به تیم اینتر پریماورا کمک کرد تا عنوان قهرمانی را به دست آورد، علاقه‌مند می‌باشند.

مدیریت باشگاه اینتر ممکن است به گلیسون برمر برای جایگزینی میلان اشکرینیار نیاز مبرمی داشته باشد ولی هرگز نمی‌خواهد تا ستاره جوان تیم خود را نیز از دست بدهد؛ چرا که آن‌ها احساس می‌کنند که این بازیکن می‌تواند نقش محوری و مهمی در آینده اینتر داشته باشد یا حداقل بازیکنی باشد که در ازای مبلغ بسیار بالایی فروخته می‌شود؛ بر همین اساس سران نراتزوری تمایل چندانی به وارد کردن این بازیکن جوان خود به معامله خرید مدافع برزیلی تورینو از خود نشان نمی‌دهند.

لازم به ذکر است که باشگاه‌های سرشناس بسیاری در سراسر قاره اروپا خواهان به خدمت گرفتن گلیسون برمر، مدافع برزیلی تورینوی ایتالیا می‌باشند.

9404