رونمایی از ستاره جوان آرژانتینی در منچسترسیتی؛ مهاجم جدید رسید!

رونمایی از ستاره جوان آرژانتینی در منچسترسیتی؛ مهاجم جدید رسید!

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی به تازگی از بازیکن جدید خود یعنی خولیان آلوارز رونمایی کرده است و بدین ترتیب این بازیکن از ریورپلاته در لیگ آرژانتین، راهی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس شده است و باید دید که عملکرد او در جمع سیتیزن ها به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، خولیان آلوارز در اصل در زمستان گذشته توسط منچسترسیتی از ریورپلاته خریداری شد و در آن تیم باقی ماند و اکنون و در این تابستان راهی منچسترسیتی شده است و فصل جدید را در جمع شاگردان پپ گواردیولا خواهد بود. گواردیولا برای فصل جدید خط حمله خود را به شدت تقویت کرده است چرا که آن ها ارلینگ هالند را هم در خدمت گرفته اند که به نظر می رسد قرار است ستاره اصلی سیتیزن ها برای فصل آینده باشد.

خولیان آلوارز که در حال حاضر 22 سال دارد، پدیده جدیده فوتبال آرژانتین به حساب می آید و باید دید که با انتقالش به فوتبال اروپا چه سرنوشتی در انتظارش است. این بازیکن قرار است شماره 19 منچسترسیتی را بر تن کند.

خولیان آلوارز توانایی بازی در دو پست مهاجم نوک و وینگر را دارد اما به نظر می رسد که گواردیولا بیشتر از او به عنوان وینگر استفاده کند چرا که ارلینگ هالند مهاجم نوک ثابت منچسترسیتی خواهد بود.

1470