گزارش خبرنگار سرشناس اروپایی از آخرین شرایط انتقالات منچستریونایتد

گزارش خبرنگار سرشناس اروپایی از آخرین شرایط انتقالات منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - خبرنگار سرشناس رسانه‌های اروپایی در ارتباط با مسائل مختلف شیاطین سرخ صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر رسانه‌ها و کارشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، این روزنامه‌نگار درباره مسائل مختلف مربوط به باشگاه منچستر یونایتد انگلیس صحبت‌هایی بیان کرده که از این قرار است"

"دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد موجه است و ربطی به شایعات ندارد، در واقع مشکلاتی با خانواده وجود دارد، جزئیات مخفی خواهد ماند. کریستیانو رونالدو مجبور به انتقال نیست. او احتمالا حرفه‌ای‌ترین بازیکن جهان است، این سبک او نیست."

"خورخه مندز این هفته دوباره با باشگاه‌های مختلف مذاکره خواهد کرد. او دوباره تلاش خواهد کرد تا بایرن مونیخ را متقاعد کند. اصرار منچستر یونایتد مبنی بر عدم فروش کریستیانو رونالدو سیگنالی برای باشگاه‌های انگلیسی است. یونایتد نمی‌خواهد رونالدو را به یک باشگاه لیگ برتری بفروشد. رونالدو با اریک تن هاگ هم مشکلی ندارد؛ اما از عملکرد یونایتد در بازار نقل و انتقالات ناراضی است."

"اگر معامله فرنکی دی‌یونگ هم‌چنان انجام نشود، باید مراقب یوری تیلمانز باشید. منچستر یونایتد و آرسنال با عوامل او در تماس هستند."

"لیساندرو مارتینز برای انتقال به باشگاه دیگری اصرار خواهد کرد. آژاکس از تمایل این بازیکن برای انتقال به لیگ برتر آگاه است اما می‌خواهد تا جایی که ممکن است، برای او پول بگیرد."

"اریک تن هاگ از برایان بروبی بسیار قدردانی می‌کند، اما بازیکن طرفدار آژاکس است و می‌خواهد یک شروع دائمی داشته باشد."

"نمایندگان پائولو دیبالا در حال مذاکره با منچستر یونایتد بوده‌اند اما هیچ پیشرفتی حاصل نشده است."

"منچستر یونایتد و اریک تن هاگ از دیوگو دالوت برای تصمیم‌گیری در مورد آینده آرون فن‌بیساکا حمایت می‌کنند."

"اگر منچستر یونایتد پیشنهادی 40 میلیون یورویی (34 میلیون پوندی) برای دامفریز ارائه دهد، اینتر می‌تواند این بازیکن را بفروشد."

"انتظار می‌رود که انتقال کریستین اریکسن در این هفته انجام شود."

9404