عکس؛ فاصله‌ای که ستاره منچستریونایتد از آن به آلیسون چیپ زد

عکس؛ فاصله‌ای که ستاره منچستریونایتد از آن به آلیسون چیپ زد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و لیورپول در یک بازی دوستانه در شهر بانکوک تایلند به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را شیاطین سرخ با نتیجه 4 بر 0 به سود خود به پایان بردند و اریک تن هاگ به عنوان سرمربی جدید منچستر یونایتد شروع خوبی داشت.

به گزارش فوتبالی، گل دوم منچستر یونایتد در این بازی در دقیقه 30 و به شکلی دیدنی به ثمر رسید. فرد، هافبک 29 ساله برزیلی شیاطین سرخ که به نوعی تبدیل به ستاره خط هافبک منچستر یونایتد شده است، روی این گل از پشت محوطه جریمه موفق شد با ضربه چیپ دروازه آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول را باز کند و بدین ترتیب گلی دیدنی به ثمر برساند.

او این گل را از فاصله حدودا 20 یاردی به ثمر رساند که به عبارتی حدود 18 متر می شود. در واقع این فاصله برای زدن یک ضربه چیپ زیادی دور است اما فرد توانست از این فاصله با یک ضربه دقیق و حساب شده دروازه لیورپول را باز کند و گلی دیدنی در این بازی دوستانه به ثمر برساند.

منچستر یونایتد با هدایت تن هاگ شروع خوبی در این بازی دوستانه داشت اما نمی توان این بازی را به عنوان معیار و ملاک در نظر گرفت و باید دید که عملکرد او در بازی های دوستانه چگونه خواهد بود.

به لیورپول (چیپ فوق العاده فرد)