لیگ برتر فوتبال ساحلی در اوج هیجان

لیگ برتر فوتبال ساحلی در اوج هیجان

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشورمان امشب در چهار شهر مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالی، در تابستانی که قرار بود جای خالی فوتبال باشگاهی با جام جهانی پر شود اما مسابقات به پاییز منتقل شد، فوتبالدوستان در انتظار شروع لیگ برتر هستند. در این شرایط شاید بتوانید هیجان مورد نظر خود را از فوتبال ساحلی دریافت کنید تا این که لیگ برتر فوتسال و فوتبال در ادامه شروع شود.
این دوره از لیگ برتر فوتبال ساحلی با کناره گیری تیم باسابقه شهریار ساری که لیگ ۱۰ تیمی را به ۹ تیم رساند شروع شد. این اتفاق عجیب که در آستانه شروع فصل جدید رخ داد از هیجان مسابقات کاست اما همچنان لیگ برتر پر از اتفاقاتی است که فوتبال دوستان ایرانی را از رصد آن به وجد می آورد و این را در پنج هفته ای که سپری شده به خوبی دیده ایم؛ پس پیش به سوی هفته ششم!

از ساعت ۱۹:۴۵ تیم صدرنشین مقاومت گلساپوش یزد که به چابهار سفر کرده رو در روی منطقه آزاد قرار می گیرد؛ بلوچ ها برای تحمیل اولین باخت فصل به گلسای صدرنشین باید خیال مهمان نوازی را لااقل در این بازی از سر به در کنند!
تیم رده دومی چادرملو در ورزشگاه آزادی اردکان کار راحتی برابر شاهین خزر رودسر، تیم هشتم جدول نخواهد داشت؛ مخصوصا وقتی بدانیم که حسن عبدالهی سرمربی مشهور شاهین از خداحافظی خود خیلی زود پشیمان شده و به مستطیل خاکی برگشت تا با کمک دیگر ملی پوش مطرح این تیم یعنی محمد احمدزاده، شاهین در قفس گیر افتاده را آزاد کند.

کشتی دریانوردان هم به ساحل خشک تیم رده سومی صدرشیمی یزد رسیده ولی بدون ناخدا؛ دریانوردان که این فصل با عباس طبیب نژاد لیگ را خوب آغاز کردند برای بازی امشب این سرمربی را به علت ابتلا به بیماری کرونا و کاپیتان حسن جوادی را به علت مصدومیت در اختیار ندارند. این بهترین موقعیت برای شاگردان جوان علی رحیمی در تیم صدرشیمی است تا با پیروزی در این بازی و لغزش دیگر تیم های یزدی لیگ به صدرجدول نزدیک شوند.
البته فعلا مثلث تیم های مدعی لیگ برتر فوتبال ساحلی، یزدی است چراکه پارس جنوبی پرافتخارترین تیم لیگ هنوز به آن شرایط ایده‌آل نرسیده است. البته با توجه به تجربه زیاد این تیم، احتمال می‌رود که دورهمی یزدی ها در بالای جدول توسط همین تیم به خطر بیافتد.

7777