حضور گزینه مدنظر روسونری در بازی دوستانه‌ بروژ/ میلان هم‌چنان در انتظار!

حضور گزینه مدنظر روسونری در بازی دوستانه‌ بروژ/ میلان هم‌چنان در انتظار!

پايگاه خبری فوتبالی - بازیکن مورد نظر میلان از کلوب بروژ اخیرا در یکی از دیدارهای دوستانه این تیم بلژیکی در پیش‌فصل حضوری چهل و پنج دقیقه‌ای داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، شارل دکتلار در دیدار دوستانه کلوب بروژ برابر حریف هلندی‌شان یعنی اوترخت چهل و پنج دقیقه با شدت کم به میدان رفت تا هیچ ریسکی متحمل این بازیکن نشود.

این در شرایطی است که از این بازیکن در دیدار دوستانه اخیر برابر کپنهاگن دانمارک استفاده نشده بود و شایعات توافق نهایی با میلان قوت گرفته بود.

پیشنهاد به مبلغ سی میلیون یورویی مدیریت باشگاه میلان همچنان بر روی میز مذاکره قرار دارد؛ بیست و هفت میلیون یورو مبلغ ثابت همراه با مبلغی معادل رقم سه میلیون یورو به عنوان پاداش. روسونری هنوز پاسخی برای این پیشنهاد دریافت نکرده است.

این ستاره بلژیکی به عنوان یک مهاجم در کنار نوآ لنگ در سیستم 2-5-3 به میدان رفت و بهترین موقعیت او در دقیقه بیست و چهار شکل گرفت که با دفع توپ دروازه‌بان حریف روبه‌رو شد.

همان‌طور که گفته شد، هنوز هیچ پاسخی به پیشنهاد رسمی مقامات میلان از سوی سران باشگاه بلژیکی داده نشده است. از طرف دیگر، مدیریت باشگاه کلوب بروژ تمایل دارد تا بازیکنان مورد نظر خود از میلان را وارد این معامله کند؛ روباک و یونگدال.

در صورتی که تا روز یکشنبه پاسخی دریافت نشود، بدین معنا خواهد بود که شارل دکتلار نخستین بازی فصل را به صورت رسمی برابر خنت به میدان خواهد رفت که در مسابقه سوپرکاپ کشور بلژیک می‌باشد.

9404