عکس؛ مسی و همسرش در شب آتش بازی برج ایفل

عکس؛ مسی و همسرش در شب آتش بازی برج ایفل

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن پس از اینکه تعطیلات خود را در ایبیزای اسپانیا پایان داد به پاریس برگشت تا در اردوی پیش فصل این تیم حضور داشته باشد و خود را برای شروع فصل جدید با مربی جدید آماده کند.

به گزارش فوتبالی، مسی با خانواده اش به تعطیلات رفته بود و پس از آن به همراه خانواده اش به شهر پاریس برگشت و در شهر پاریس هم در اوقات فراغتی که دارد، وقت خود را صرف خانواده خود می کند و با آن ها به جا های دیدنی و تفریحی و توریستی می رود.

لیونل مسی به تازگی به همراه همسرش آنتونلا روکوزو به محدوده برج ایفل رفته اند و آتش بازی های ویژه ای که در آنجا صورت گرفته را تماشا کرده اند. همسر لیونل مسی این تصویر را از خودش در کنار لئو مسی به اشتراک گذاشته است تا بدین ترتیب تصویری از شب زیبای پاریس داشته باشند.

مسی به همراه همسرش آنتونلا روکوزو، سه پسر با نام های تیاگو، ماتئو و چیرو دارند که هر از گاهی تصاویری از آن ها در مکان های مختلف منتشر می شود و مورد توجه قرار می گیرد.

مسی در فصل اول حضورش در پی اس جی عملکرد جالبی نداشت و اکنون باید دید که در فصل دوم حضورش با آمدن گالتیه چه عملکردی خواهد داشت.

1470