صحبت‌های تن‌هاگ پس از کسب دومین پيروزی 4گله در تور پیش‌فصل تایلند

صحبت‌های تن‌هاگ پس از کسب دومین پيروزی 4گله در تور پیش‌فصل تایلند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی هلندی شیاطین سرخ بعد از کسب دومین پيروزی در دومین دیدار دوستانه در تور پیش‌فصل تایلند با رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، اریک تن‌هاگ، سرمربی هلندی منچستر یونایتد بعد از کسب پیروزی چهار بر یک مقابل ملبورن سیتی استرالیا با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد که مهم‌ترین صحبت‌های این مربی را در ادامه می‌خوانید:

"حریف واقعا فشرده بازی کرد، بسیار عقب نشسته بود و منتظر فرصت مناسب و اشتباهات ما بود. فکر می‌کنم تیم واقعا واکنش خوبی نشان داد. ما در سمت راست موقعیت‌های زیادی خلق کردیم."

"من می‌خواهم مشارکت همه بازیکنان را داشته باشم. ببینم آیا آن‌ها می‌توانند کمک کنند یا این‌که به یک انتقال قرضی به جای دیگر نیاز دارند. منچستر یونایتد استعدادهای زیادی دارد، ولی در کنار آن ما هم‌چنین می‌بینیم که این استعدادها نیاز به پیشرفت دارند."

"بازی کردن در مقابل حریفی که رو به جلو بازی می‌کند راحت‌تر است، وقتی آن‌ها عقب می‌نشینند در هنگام ضد حمله‌ها باید بیشتر روی دویدن متمرکز شوید."

"درباره آنتونی مارسیال، من مطمئن هستم که او می‌تواند بهتر از قبل به میادین برگردد."

"من فکر می‌کنم وقتی او تمرکز و انگیزه درست داشته باشد و سخت تلاش کند، می‌تواند بهترین اتفاق ها را رقم بزند. چرا که او بازیکن خوبی است."

لازم به ذکر است که این دومین مسابقه دوستانه منچستر یونایتد در تور پیش‌فصل تایلند بود و شياطين‌ سرخ در نخستین دیدار دوستانه خود نیز موفق شده بودند که با نتیجه چهار بر یک مقابل حریف و رقیب دیرینه خود لیورپول به برتری دست یابند.

9404