مارکا؛ توافق منچستریونایتد با بارسلونا بر سر ستاره هلندی

مارکا؛ توافق منچستریونایتد با بارسلونا بر سر ستاره هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه مارکا مدعی است که منچستریونایتد بالاخره توانسته نظر مثبت بارسلونا را برای فرنکی دی یونگ ستاره هلندی بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، داستان فرنکی انتقال فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد به یکی از موضوعات داغ پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است. شیاطین سرخ پس از انتخاب اریک تن هاگ به عنوان سرمربی جدید خود، جذب دی یونگ که شاگرد سابق تن هاگ در آژاکس بود را در نظر گرفتند و مذاکراتی با سران بارسلونا در این باره انجام دادند. خوان لاپورتا از همان اول رقم این ستاره هلندی را 85 میلیون یورو اعلام و همچنین تمامی پیشنهادات اولیه من یونایتد را رد کرد. همین موضوع باعث شد تا این مذاکرات خیلی طول بکشد.

 در نهایت یکی از افراد داخل باشگاه بارسلونا که از این معامله اطلاع دارد به Associated Press گفت که مدیران یونایتد قبول کردند 75 میلیون یورو + 10 میلیون پاداش به بارسلونا برای دی یونگ بپردازند. 

به نقل از مارکا، دی یونگ تا سال 2026 با بلوگرانا قرارداد دارد و لاپورتا برای تامین بودجه مورد نظر برای خرید اهداف تابستانی ژاوی، بدش نمی‌آید تا او را با رقمی خوب به فروش برساند و به نظر می‌رسد که او در نقشه‌های ژاوی برای فصل آینده جایی ندارد. بارسا سعی کرد تا دستمزد او را کاهش دهد، اما دی یونگ اعلام کرد که حتی حاضر به مذاکره در این باره نیست. 

4416