تمدید قرارداد امباپه با پی‌اس‌جی مرا سورپرایز نکرد

تمدید قرارداد امباپه با پی‌اس‌جی مرا سورپرایز نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - آندر هررا هافبک اسپانیایی پاریسن ژرمن اذعان کرد که از تمدید قرارداد کیلیان امباپه اصلاً تعجب نکرده، زیرا او یک پسر پاریسی است که می‌خواهد تاریخ‌سازی کند.

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته، کیلیان امباپه بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و قرارداد خود را با پاریسن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که او با رئال مادرید تمام کرده، اما پیشنهاد سرسام آور الخلیفی در لحظات آخر باعث شد تا نظر امباپه عوض شود و قهرمان جام جهانی 2018 در پارک دو پرنس به کارش ادامه خواهد داد. پرز از چند سال قبل به دنبال جذب امباپه بود و حتی در تابستان 2021 نیز پیشنهاد 180 میلیون یورویی برای پاریسن ژرمن ارسال کرد که با مخالفت الخلیفی روبرو شد. 

به نقل از سایت گل، حالا هررا به COPE گفت: "تصمیم امباپه همان چیزی بود که من فکر می‌کردم. اگر او از پاریس می‌رفت، من تعجب نمی‌کردم، اما تبدیل شدن به بهترین بازیکن و گلزن تاریخ باشگاه و همچنین فتح لیگ قهرمانان اروپا به همراه تیم شهری که در آن متولد شده‌ای، یک انگیزه بزرگ در شما ایجاد می‌کند. من بزرگی باشگاهی مثل رئال مادرید را درک می‌کنم، اما شما باید به تصمیم یک پسر پاریسی که می‌خواهد در باشگاهش به موفقیت برسد را درک کنید."

4416