رسمی؛ مدافع هلندی یوونتوس به بایرن مونیخ پیوست

رسمی؛ مدافع هلندی یوونتوس به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی که از سال 2019 در یوونتوس حضور داشت، اکنون به طور رسمی به بایرن مونیخ پیوسته است و بدین ترتیب باید دید که عملکرد او در جمع باواریایی ها به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بایرن مونیخ در این تابستان به دنبال تقویت خط دفاع خود و جذب یک مدافع مطمئن بود و در نهایت به سراغ جذب ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی یوونتوس رفت و در نهایت آن را جذب کرد. در روز های اخیر حرف و حدیث ها درباره اینکه این مدافع هلندی قرار است به بایرن مونیخ بپیوندد بسیار زیاد بود و در نهایت این اتفاق هم افتاد و ماتیاس دلیخت راهی بایرن مونیخ شد.

دلیخت در سال 2019 از آژاکس راهی یوونتوس شد. در آن زمان رونالدو در جمع بیانکونری ها توپ می زد و گفتنی است که کریستیانو رونالدو تاثیر زیادی در انتقال دلیخت به یوونتوس داشته است.

اکنون قراردادی که دلیخت با بایرن مونیخ بسته است بدین صورت است که تا سال 2027 یعنی به مدت 5 سال اعتبار دارد. بایرن مونیخ مبلغ 70 میلیون یورو را به یوونتوس پرداخته است و 10 میلیون یورو هم به عنوان پاداش عملکرد در این قرارداد گنجانده شده است که بایرن طبق عملکرد دلیخت باید به یوونتوس بدهد.

1470