بایرن مونیخ و تشکیل گران‌ترین زوج خط دفاعی تاریخ فوتبال

بایرن مونیخ و تشکیل گران‌ترین زوج خط دفاعی تاریخ فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در تابستانی که روبرت لواندوفسکی را به بارسلونا فروخت به سراغ جذب مدافع وسط رفته است تا بدین ترتیب خط دفاعی خود را تقویت کند در واقع مدیران بایرن مونیخ اولیت خود را بهتر کردن شرایط خط دفاعی دانسته اند.

به گزارش فوتبالی، باواریایی ها به تازگی ماتیاس دی لیخت را از یوونتوس به خدمت گرفته اند و این مدافع هلندی را به خط دفاعی خود اضافه کرده اند. بایرن مونیخ برای خرید این بازیکن مبلغ 67 میلیون یورو پرداخته است که البته این تمام ماجرا نیست چرا که بایرن مونیخ طبق عملکردی که ماتیاس دی لیخت در تیمش خواهد داشت باید تا 10 میلیون یورو هم پاداش عملکرد به یوونتوس بدهد و بدین ترتیب به طور کلی می توان گفت که بایرن مونیخ مدافع گران قیمتی از یوونتوس خریده است.

بایرن مونیخ برای خرید لوکاس هرناندز، دیگر  مدافع خود هم رقم 80 میلیون یورو را به اتلتیکو مادرید داده است. بدین ترتیب قرار گرفتن لوکاس هرناندز و ماتیاس دی لیخت در کنار هم موجب می شود تا خط دفاعی بایرن مونیخ 147 میلیون یورو هزینه برداشته باشد. در واقع این دو بازیکن اکنون گران ترین خط دفاعی تاریخ فوتبال را تشکیل داده اند و انتظارات از آن ها بالا خواهد بود.

1470