نشست خبری توخل پیش از بازی با شارلوت و توضیح درباره خریدهای جدید چلسی

نشست خبری توخل پیش از بازی با شارلوت و توضیح درباره خریدهای جدید چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی آبی‌های لندنی در آستانه برگزاری مسابقه دوستانه تیمش مقابل شارلوت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی انگلیس در نشست خبری پیش از بازی دوستانه و تدارکاتی آبی‌ها مقابل شارلوت در تور آمادگی پیش‌فصل صحبت‌های مهمی بیان کرد که در ادامه می‌خوانید:

"درمورد نفرات تیم برای بازی با شارلوت، هنوز به طور قطع نفرات انتخاب نشده‌اند. قبل از بازی با شارلوت یک جلسه تمرینی دیگر داریم. سپس در مورد ترکیب تصمیم می‌گیریم."

"ما کمی بیشتر روی مسائل تاکتیکی تمرکز خواهیم کرد، همچنین تمرکزمان را روی فیزیک بدنی خواهیم گذاشت."

"در مورد کالیدو کولیبالی، ما در مورد بازی دادن به او کمی دچار سردرگمی شدیم. باید با او صحبت کنم تا ببینم در این بازی چه کار می‌کنیم، بعدا تصمیم خواهیم گرفت. او با تیم تمرین می‌کند همان‌طور که می‌دانید، بیشتر بازیکنان سه هفته در حال آماده‌سازی هستند، با فیزیک بدنی کاملا متفاوت. بازی با شارلوت، بازی خوبی برای کولیبالی نیست که او فیکس بازی کند. نمی‌خواهم حضور او را در ترکیب را رد کنم اما به احتمال زیاد در این دیدار بازی نخواهد کرد. او خوشحال است، او مردی آرام است و می‌توانید کیفیت و رهبری او را ببینید. او شخصیت خاصی دارد که وقتی او در ترکیب است احساس خوبی دارید."

"در مورد مهاجمان، این فصل با پنج تعویض کار ما در حمله آسان‌تر می‌شود و به احتمال زیاد از آن پنج تعویض برای بازیکنان هجومی استفاده می‌کنیم. هم‌چنین ما مشتاق هستیم که یک ترکیب ثابت پیدا کنیم."

"درباره شارلوت، آن‌ها آن‌قدر فرصت بازی مقابل تیم‌های بزرگ اروپایی را ندارند. کل بازیکنان شارلوت می‌خواهند بهترین خود را نشان دهند. من مطمئن هستم که آن‌ها به شکلی جدی آماده بازی خواهند شد و این بازی را به عنوان یک بازی دوستانه نگاه نمی‌کنند."

"درباره خروج بازیکنان چلسی از تور پیش‌فصل، ما این بازیکنان را به خوبی می‌شناسیم. تینو آنجورین، بیلی گیلمور را می‌شناسیم. هاروی ویل با ما فصل گذشته تمرین کرده است. ما با آن‌ها در لندن صحبت خواهیم کرد."

"درباره آینده آرماندو بروخا، انتظار ندارم آرماندو از تیم برود. ما از پیشنهادات و از علاقه باشگاه‌های برای جذب او آگاه هستیم. این به ما نشان می‌دهد که او پتانسیل خوبی دارد. ما این تصمیم را با مالکان، من و بازیکن خواهیم گرفت. وقتی او وارد کمپ تمرینی شد، مشخص بود که در تلاش است تا هر چه زودتر خودش را نشان دهد."

"میچی باتشوایی، راس بارکلی و کندی در پیش فصل تاثیرگذار بوده‌اند. من از طرفداران پر و پا قرص تینو آنجورین و هاروی ویل هستم."

"درباره آرماندو بروخا، فکر می‌کنم گزینه‌های زیادی در خط حمله داریم، اما نوع بازی بازیکنان شبیه آرماندو نیست. ما باید علاقه‌مان و علاقه بازیکنان و آن‌چه برای باشگاه خوب است را بسنجیم. می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم. بازیکنانی مانند آرماندو که قبلا در لیگ برتر بازی کرده‌اند به بازی‌های بیشتری نیاز دارند. ممکن است برای بازیکنانی مانند هاروی ویل، حضور در تیم‌های لیگ برتری به صورت قرضی به مدت یک‌سال خوب باشد که خود را با شدت لیگ، شرایط بدنی و سرعت تطبیق دهد. در برخی مواقع به بازی نیاز دارید."

"در مورد خریدهای جدید، من ایده‌هایی دارم. فکر می‌کنم برای بهبود تیم به چند بازیکن دیگر نیاز داریم. فصل گذشته سوم شدیم و یک فاصله زیاد بین ما و لیورپول و سیتی وجود داشت. به طور کلی، اگر می‌خواهید موقعیت خود را حفظ کنید یا برای بهتر شدن بجنگید، شما باید پیشرفت کنید. ما حتی بازیکنانی را از دست دادیم. عقل سلیم می‌گوید که شما باید بازیکنان با کیفیت را به تیم بیاوریم تا سطح خود را حفظ کنید یا ارتقا دهید. همیشه رویای خرید بازیکنان از خود لیگ برتر، برای تطبیق سریع‌تر با تیم داشتم. می‌بینیم که رحیم بازیکنان زیادی را از تیم ملی انگلیس می‌شناسد، او با شیوه‌ باشگاه‌های انگلیسی آشناست و این خیلی خوب است."

"درباره رحیم استرلینگ، او کاملا آماده بازی کردن است. او در این بازی در ترکیب تیم خواهد بود. او برای این بازی هیجان‌زده است."

"باید با دقت فکر کنیم تا فصل آینده با لوی کلویل چه کنیم."

9404