اولین عکس از لواندوفسکی در لباس رسمی بارسلونا

اولین عکس از لواندوفسکی در لباس رسمی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی سابق بایرن مونیخ که به تازگی به بارسلونا پیوسته است، برای اولین بار پیراهن رسمی بارسلونا را پوشید.

به گزارش فوتبالی، صفحه رسمی باشگاه بارسلونا ویدیویی را منتشر کرده است که در آن می بینیم روبرت لواندوفسکی پیراهن رسمی بارسلونا را در آن بر تن کرده است و با سلام کردن به هواداران بارسلونا، بابت پوشیدن لباس بارسلونا ابراز خوشحالی می کند.

لواندوفسکی با رقمی حدود 50 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوسته است و باید دید که عملکرد او در جمع آبی و اناری پوشان به چه شکل خواهد بود چرا که انتظارات از او در بارسلونا بالا خواهد بود. لواندوفسکی به عنوان کسی که برنده کفش طلا بوده است به بارسلونا می آید و به همین دلیل عملکردش مورد توجه است. بارسلونا به عنوان یک ستاره روی لواندوفسکی حساب باز کرده است.

لواندوفسکی در بازی دوستانه بارسلونا مقابل اینتر میامی حضور نداشت و غایب بود اما ممکن است او در بازی بارسلونا مقابل رئال مادرید که ال کلاسیکوی دوستانه در آمریکا است حضور داشته باشد و بدین ترتیب برای اولین بار شاهد حضور لواندوفسکی در میدان با پیراهن بارسلونا باشیم. ژاوی برای فصل جدید خط حمله قدرتمندی در اختیار خواهد داشت.

1470