رسمی؛ پائولو دیبالا به آ اس رم پیوست

رسمی؛ پائولو دیبالا به آ اس رم پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی سابق یوونتوس به طور رسمی به آ اس رم پیوست و بدین ترتیب او فصل آینده را در تیم ژوزه مورینیو حضور خواهد داشت و باید دید که مورینیو به چه شکل از او بازی می گیرد.

به گزارش فوتبالی، دیبالا که از سال 2015 تا 2022 در یوونتوس حضور داشت، با اتمام قراردادش با این باشگاه دیگر قرارداد خود را تمدید نکرد تا بدین ترتیب به طور رسمی از جمع بیانکونری ها جدا شود. دیبالا تبدیل به یک بازیکن آزاد شده بود و اکنون به عنوان یک بازیکن آزاد یووه را ترک کرده است و به جمع رمی ها پیوسته است. باشگاه آ اس رم با انتشار پستی به طور رسمی به پیوستن دیبالا به رم اشاره کرد و به نوعی این خبر را تایید کرد.

درباره جزئیات قرارداد دیبالا با آ اس رم حرف و حدیث هایی مطرح شده است. این قرارداد سه ساله است یعنی تا تابستان 2025 اعتبار خواهد داشت و به گفته فابریزیو رومانو، پائولو دیبالا قرار است در آ اس رم به ازای هر فصل مبلغ 6 میلیون یورو را دریافت کند.

دیبالا زمانی به عنوان یک استعداد آرژانتینی و کسی که در آینده می تواند جانشین مسی شود مطرح شده بود اما او در فصل های اخیر دچار افت شد و اکنون راهی آ اس رم شده است.

1470