گزارش‌روز؛ بررسی ترکیب‌های احتمالی بایرن‌مونیخ با حضور دی‌لیخت

گزارش‌روز؛ بررسی ترکیب‌های احتمالی بایرن‌مونیخ با حضور دی‌لیخت

پايگاه خبری فوتبالی - ماتیاس دی‌لیخت در این هفته با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و وب‌سایت fussballtransfer، در این بخش نگاهی داریم به ترکیب‌های احتمالی تیم بایرن مونیخ با حضور مهره جدید گران‌قیمت خود در خط دفاعی.

ارزش انتقال ماتیاس دی‌لیخت مبلغی معادل رقم هفتاد میلیون یورو به اضافه مبالغی به عنوان متغیرها و پاداش‌ها می‌باشد. از این رو، واضح است که مدافع میانی بیست و دو ساله باید در تیم یولیان ناگلزمان جایگاه ثابت و نقش اول را داشته باشد. به نقل از این وب‌سایت خبری، نگاهی به ترکیب احتمالی فصل 2022/23 تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان داریم.

با سیستم 1-3-2-4:

خط دفاعی چهار نفره، دی‌لیخت در سمت راست جای لوکاس هرناندز، گران‌ترین بازیکن بایرن مونیخ تا به امروز را می‌گیرد. نصیر مزرویی و آلفونسو دیویس، بازیکن‌های کناری هستند. گفته می‌شود که دیوید رائوم برای جانشینی دیویس در نظر گرفته شده است.

با سیستم 2-5-3:

بایرن مونیخ فصل گذشته به ندرت با سه مدافع بازی می‌کرد. در دیدارهای تدارکاتی تابستانی، ناگلزمان چندین بار سیستم 2-5-3 را آزمایش کرده است. در این چینش، سرژ گنبری و سادیو مانه تازه‌وارد با یکدیگر در جلو بازی می‌کنند. دی‌لیخت به احتمال زیاد جای خود را در مرکز دفاع خواهد گرفت.

9404