گل‌محمدی و رد یک نظریه؛ پرسپولیس، کهکشانی نیست

گل‌محمدی و رد یک نظریه؛ پرسپولیس، کهکشانی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- چرا سرمربی پرسپولیس با لقب کهکشانی‌ها برای تیمش زاویه دارد؟

به گزارش فوتبالی، خریدهایی که قرمزها در این فصل انجام دادند انتظارها از یحیی گل‌محمدی و تیمش را به شکل قابل توجهی افزایش داده و برخی به این تیم لقب پرسپولیس کهکشانی داده‌اند. لقبی که سرمربی قرمزها حس خوبی به آن ندارد.

او که با خبرورزشی صحبت کرده، در واکنش به این موضوع گفته است: "کدام کهکشانی؟ ما بازیکنان خوبی در چند پُست خریدیم که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند اما دادن لقب کهکشانی یا کهکشانی‌ها اصلا و ابدا درست نیست. شما اگر دقت کرده باشید تیم‌های رقیب هم خریدهایی در پُست‌های مختلف انجام داده اند. شاید پرسپولیس یک مقدار زودتر شروع کرد و این تصور به وجود آمد که تیم ما کهکشانی است درحالی که این طور نیست."

یحیی گل‌محمدی برای اثبات نظرش، از رئال مادرید مثال زده است:"فوتبالدوستان به خوبی به خاطر دارند که حدود 20 سال پیش همین القاب به خاطر خرید فیگو، رونالدو، زیدان و ... به رئال مادرید داده شد اما در نهایت چه شد؟ این تیم پس از یک قهرمانی اروپایی و لالیگا، سه سال متوالی اگر اشتباه نکنم نتوانست جام بگیرد و نابود شد! تازه آن تیم واقعا کهکشانی بود و ابرستاره‌های دنیای فوتبال را خریده بود. بنابراین چنین بحث‌هایی در خصوص پرسپولیس جالب نیست."

7655