علاقه جدی مشتری جدید انگلیسی به جذب مهاجم گلزن اشتوتگارت

علاقه جدی مشتری جدید انگلیسی به جذب مهاجم گلزن اشتوتگارت

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از گرم شدن بحث انتقال ساشا کالادزیچ از بوندس‌لیگای یک آلمان به لیگ برتر فوتبال انگلیس حکایت دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، ساشا کالادزیچ در آخرین سال قرارداد خود با مدیران و مسئولان باشگاه اشتوتگارت آلمان قرار دارد و یکی از بازیکنانی است که کاندیدای فروش مدیریت این تیم است. گفته می‌شود که یک مشتری و خریدار جدی حاضر در لیگ برتر فوتبال جزیره وجود دارد. مطابق گزارش خبرنگار رسانه اسکای اسپورتس، ساشا کالادزیچ یک موضوع داغ در بازار نقل و انتقالات باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد است.

از زمان ورود و حضور سرمربی جدید هلندی به نام اریک تن هاگ روی نیمکت رهبری شیاطین سرخ، این تیم انگلیسی در حال کار بر روی بازسازی کامل ترکیب تیم سرخ‌پوش شهر منچستر است. مانند سباستین هالر در آژاکس آمستردام هلند که به بروسیا دورتموند آلمان منتقل شده تا جایگزین ارلینگ هالند، ستاره گلزن و ملی‌پوش نروژی سابق زنبورها شود که به منچستر سیتی انگلیس پیوسته است، ساشا کالادزیچ نیز می‌تواند که وظیفه یک بازیکن بلند قامت در سیستم اریک تن هاگ را بر عهده بگیرد.

در حال حاضر، مرکز خط حمله در باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد تنها توسط کریستیانو رونالدو اشغال شده است که مایل به خروج از جمع شیاطین سرخ شهر منچستر است. به جز باشگاه منچستر یونایتد که به عنوان نام جدیدی در لیست مشتریان و خریداران مهاجم اتریشی اشتوتگارت قرار گرفته است، مطابق گزارش خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس، این بازیکن بیست و پنج ساله از لیگ برتر فوتبال انگلستان هم‌چنین در لیست نامزدهای حضور در باشگاه‌هایی همانند برایتون اند هاو آلبیون، وستهام یونایتد و ساوتهمپتون نیز قرار دارد.

9404