هو شدن پیکه در لاس‌وگاس به خاطر شکیرا!

هو شدن پیکه در لاس‌وگاس به خاطر شکیرا!

پایگاه خبری فوتبالی - زمانی که جرارد پیکه در ال کلاسیکوی دوستانه در لاس وگاس وارد زمین شد، کمتر کسی می توانست تصور کند که هواداران هر دو تیم به شکل قاطعانه این مدافع کاتالان را هو کنند.

به گزارش فوتبالی، منطقی بود که هواداران بارسا، پیکه را به عنوان دشمن قدیمی تیمشان هو کنند اما عجیب بود که بارسایی ها هم او را هو کردند. در ابتدا پیدا کردن دلیل هو شدن پیکه مشکل بود اما وقتی که کل ورزشگاه نام "شکیرا" خواننده کلمبیایی و همسر سابق پیکه را صدا زدند، دلیل این اتفاق مشخص شد.

شکیرا به شدت در میان مردم آمریکا محبوب است و هواداران زیادی در این کشور دارد و به نظر می رسد که خیانت پیکه به وی که منجر به جدایی این زوج شد، باعث خشم هواداران خواننده کلمبیایی شده است. به همین خاطر هواداران در ورزشگاه آلیجنت به شدت پیکه را هو کردند تا نشان بدهند که مدافع کاتالان را به خاطر جدایی از شکیرا و خیانت به این خواننده نبخشیده اند.

جوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا در پایان بازی گفت که از واکنش هواداران نسبت به پیکه متعجب شده هر چند که از نظرش مدافع بارسا چندان هم "نگران" نبوده است. پیکه تابستان پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت چرا که جدا از ماجرای شکیرا، لو رفتن فایل صوتی مکالماتش با لوئیز روبیالس رئیس فدراسیون اسپانیا هم به شدت خبرساز شده بود.

4125