عکس؛ در آغوش کشیدن سرمربی بایرن مونیخ توسط ارلینگ هالند

عکس؛ در آغوش کشیدن سرمربی بایرن مونیخ توسط ارلینگ هالند

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار دوستانه میان بایرن مونیخ و منچسترسیتی که بامداد یکشنبه دوم مرداد برگزار شد، نکات جالبی را در خود داشت و با توجه حضور ارلینگ هالند در این بازی به عنوان مهاجم منچسترسیتی، توجه ها به طور ویژه ای به این بازیکن جلب شد.

به گزارش فوتبالی، هالند در این تابستان از بورسیا دورتموند راهی منچسترسیتی شده است و بدین ترتیب باید دید که عملکرد این غول نروژی در جمع شاگردان پپ گواردیولا به چه شکل خواهد بود. ارلینگ هالند اولین بازی خود را برای منچسترسیتی مقابل بایرن مونیخ در این بازی دوستانه انجام داد که منچسترسیتی موفق شد با نتیجه یک بر صفر بایرن مونیخ را شکست دهد. هالند در دقیقه 12 این بازی بود که تک گل منچسترسیتی را به ثمر رساند تا بدین ترتیب شروعی رویایی در جمع سیتیزن ها داشته باشد. هالند در پایان نیمه اول بازی با آلوارز تعویض شد.

پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، ارلینگ هالند به سراغ یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ رفت و با او خوش و بش کرد و تصویری جالب را خلق کرد. هالند در بوندسلیگا که حضور داشت در تیم رقیب ناگلزمن یعنی در دورتموند توپ می زد اما او پس از بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ به سمت سرمربی آلمانی رفت و او را در آغوش کشید.

1470