صحبت‌های مهاجم انگلیسی منچستریونایتد درباره تور پیش‌فصل و عملکرد تن‌هاگ

صحبت‌های مهاجم انگلیسی منچستریونایتد درباره تور پیش‌فصل و عملکرد تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم جوان و ملی‌پوش انگلیسی شياطين سرخ درباره مسائل مختلف با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، مارکوس رشفورد، مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس و ستاره جوان خط حمله باشگاه منچستر یونایتد در رابطه با بازی با استون ویلا، تمرینات پیش‌فصل و اشتیاقش برای یک شروع جدید زیر نظر سرمربی جدید و هلندی تیمش با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید:

"در مورد احساس رضایتم از تور پیش‌فصل، خب احساس آمادگی و قدرت می‌کنم و بدون هیچ مصدومیتی از اردو بازگشته‌ام. قطعا برای ما خیلی مهم است که برای شروع فصل یک تیم کاملا آماده داشته باشیم. من شخصا فکر می‌کنم اردوی ارزشمندی داشتیم و از پیش‌فصل راضی هستم."

"بعضی وقت‌ها به پیش‌فصل اهمیتی نمی‌دهم چون معمولا از این بازی‌های دوستانه زیاد داریم. اما خب اکنون به نظر می‌رسد که در فصل جدید ادامه‌ وظایف فصل گذشته‌مان را بر عهده خواهیم داشت؛ اما به اندازه کافی برای مرخصی، استراحت، ریکاوری ذهنی و جسمی وقت داشتم و بعد از آن پیش‌فصلی خوب داشتم. واقعا احساس شادی می‌کنم و خوشحالم که موفق به انجام این کار شدم."

"در مورد وضعیت بد تیمی و فردی خودم در فصل گذشته، به نظرم طبیعی است؛ زمانی که خوب بازی نمی‌کنیم مورد انتقاد قرار می‌گیریم و این بخشی از فوتبال است. من همیشه گفته‌ام که من بی‌رحمترین منتقد خودم هستم و می‌دانم که بعضی اوقات خوب بازی نمی‌کنم و باید پیشرفت کنم."

"مطمئنا در فصل گذشته به همه اتفاقات فکر کرده‌ام. من در تابستان و پیش‌فصل به اندازه کافی استراحت داشته‌ام و احساس آمادگی بیشتری برای فصل پیش رو می‌کنم."

"واضح است زمانی که شکست می‌خورید شرایط برایتان واقعا سخت است. ما هم دوست نداریم ببازیم و فکر می‌کنم این موضوع برای همه انسان‌ها صدق می‌کند. هنگامی که در بازی‌ها شکست می‌خورید و امتیازی کسب نمی‌کنید، لذت بردن از نمایش خود در زمین کار دشواری است."

"امیدوارم بتوانیم فصل را به بهترین شکل ممکن شروع کنیم، اما باید از فصل گذشته به عنوان سوخت و پله‌ای برای پیشرفت در فصل جدید استفاده کنیم و ثابت کنیم که بازیکنان بهتری نسبت به آن‌چه فصل گذشته نشان دادیم، هستیم."

"در مورد سبک تن‌هاگ، می‌توانم بگویم که او فقط از ما می‌خواهد تا تاثیر مثبتی در تیم ایجاد کنیم. او می‌خواهد که همه چیز را به شیوه‌ای دقیق انجام دهیم. بنابراین برای ما این به معنای حرکت‌های زیاد رو به جلو، افزایش مهارت تیمی و تلاش برای ارتباط با یکدیگر در حفظ توپ است. حس خوبی در هنگام بازی داریم و از آن لذت می‌بریم. بنابراین امیدوارم بتوانیم این سبک از بازی را در فصل جاری شروع و در زمین اجرا کنیم."

"در مورد بازی با استون ویلا، خب زمین در وضعیت چندان مناسبی نبود؛ اما ما سعی کردیم بهترین بازی خود را انجام دهیم. بازی بدی نبود. مشخصا نیمه اول بهتر از نیمه دوم بازی کردیم اما در کل لذت‌بخش بود."

"تور پیش‌فصل به طور کلی قطعا یک دوره موفق بود و ما می‌توانیم از این تجربیات به خوبی استفاده کنیم. حتی در بازی‌هایی مانند بازی با استون ویلا هم روی یک حرکت ضد حمله گل خوردیم. این یک مشکل است و ما باید روی آن کار کنیم. این چیزی است که ما معمولا در طول تور پیش‌فصل در آن بسیار خوب عمل کرده‌ایم؛ اما این گلی که روی ضد حمله خوردیم، تنها نشان‌گر این بود که نتوانستیم این جریان را قطع کنیم."

9404