حمایت دروازه‌بان اسپانیایی از دخترش در مسابقه خوانندگی

حمایت دروازه‌بان اسپانیایی از دخترش در مسابقه خوانندگی

پایگاه خبری فوتبالی - په په رینا شب چهارشنبه لحظات بسیار خاصی را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان باتجربه فوتبال اسپانیا که در حال حاضر در ویارئال توپ می زند، به شبکه تلکنیکو رفت تا در  مسابقه خوانندگی Idol Kids به عنوان تماشاگر حضور پیدا کند و از دخترش گرسیا حمایت کند. دختر 14 ساله رینا یکی از ترانه های دوا لیپا را خواند که نظر مثبت کاملا و آنا منا داوران برنامه را جلب کرد. په په رینا از موفقیت دخترش کاملا احساسی شده بود.

دختر رینا پیش از اجرای خود گفت:" حتی در بزرگترین رویاهایم تصور نمی کردم که در برنامه Idol Kids حضور پیدا کنم. امیدوارم که احساسات روی من تاثیری نگذارند و بتوانم این لحظه را به نحو احسن تجربه کنم. بسیار احساساتی هستم. رویایم خوانندگی است و به لطف پدرم می دانم که رویاها محقق خواهند شد."

البته در ابتدا کسی نمی دانست که گرسیا دختر په په رینا است و بعد از اجرا، مجری برنامه از این راز پرده برداشت.بعد از آن دروازه بان اسپانیایی روی سن آمد. مجری برنامه گفت:" می بینید که قهرمان جام جهانی چطور از دیدن خواندن دخترش احساساتی شده است. البته در ابتدا دوست نداشت که به این جا بیاید چرا که نمی خواست روی نظر  مردم تاثیری بگذارد."

په په رینا نیز گفت :" دخترم باعث افتخار من است. خیلی احساساتی شدم. هر چه که نیاز داشته باشد، در اختیارش خواهم گذاشت و اگر هدفش خوانندگی باشد، از او حمایت  خواهم کرد.این اولین اجرای او بود و خیلی احساساتی شدیم."

4125