چرا بایرن مونیخ قید خریدن رونالدو را زد؟

چرا بایرن مونیخ قید خریدن رونالدو را زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - اولیور کان رییس باشگاه بایرن مونیخ اعتراف کرد که کریستیانو رونالدو ستاره سی و هفت ساله منچستریونایتد جایی در فلسفه باواریایی‌ها ندارد. 

به گزارش فوتبالی، منابع بریتانیایی ادعا کرده‌اند که رونالدو دیگر نمی‌خواهد برای شیاطین سرخ بازی کند. او در تابستان گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست و توانست عملکرد خوبی در نوک خط حمله داشته باشد، اما یونایتدی‌ها در پایان نتوانستند حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند و بدین ترتیب آن‌ها فصل آینده در لیگ اروپا بازی خواهند کرد. تیم‌های چلسی، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ به او لینک شده‌اند، اما فعلاً چیزی مشخص نیست. رونالدو چند جلسه تمرینی یونایتد را از دست داد، اما بالاخره هفته گذشته در تمرینات ظاهر شد تا احتمال ماندنش در الدترافورد افزایش یابد.

به نقل از مارکا، حالا اولیور کان در خصوص جذب برنده پنج توپ طلا گفت: "ما این مسئله را در هیئت مدیره به اشتراک گذاشتیم و درباره آن حرف زدیم. شخصاً فکر می‌کنم کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان روی کره زمین است. علیرغم این که می‌دانیم او چه بازیکن بزرگی است، به این نتیجه رسیدیم که او نمی‌تواند جایی در فلسفه این باشگاه داشته باشد."‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                                                                                                          

4416