زوج دفاعی جدید بارسلونا که می‌تواند یادآور زوج پویول و پیکه باشد(عکس)

زوج دفاعی جدید بارسلونا که می‌تواند یادآور زوج پویول و پیکه باشد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان پنجره نقل و انتقالاتی بسیار فعالی داشته است و 5 بازیکن به خدمت گرفته است و قرارداد عثمان دمبله را هم تمدید کرده و این بازیکن را نگه داشته است و باید دید که ژاوی هرناندز در فصل جدید و بازی های رسمی با این تیمی که در تابستان پر سر و صدا بسته شده است، چه نتایجی خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شب گذشته بود که به طور رسمی اعلام کرد ژول کُنده را از سویا به خدمت گرفته است و بدین ترتیب این مدافع فرانسوی فصل آینده را در بارسلونا توپ خواهد زد و باید دید که عملکرد او به چه شکل خواهد بود. کُنده بازیکنی است که مد نظر چلسی هم قرار داشت اما در نهایت بارسلونا را به عنوان بعدی خود انتخاب کرد.

بارسا زمانی کارلس پویول و پیکه‌ی جوان و روی فرم را به عنوان زوج خط دفاعی خود داشت و این زوج دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشتند و دو بار هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند. اکنون بارسایی ها امیدوارند که ژول کُنده در کنار رونالد آرائوخو بتواند یادآور همان زوج خط دفاعی باشد.

کُنده و آرائوخو ویژگی های مشترکی دارند. هر دوی آن ها 23 ساله هستند. هر دوی آن ها از لحاظ فیزیکی قدرتمند هستند و هر دوی آن ها علاوه بر دفاع وسط توانایی بازی در پست مدافع راست را هم دارند و باید دید که عملکرد آن ها در بارسا به چه شکل خواهد بود.

1470