تاکید منچستریونایتد بر جذب هافبک لاتزیو در صورت ناکامی در خرید دی‌یونگ

تاکید منچستریونایتد بر جذب هافبک لاتزیو در صورت ناکامی در خرید دی‌یونگ

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه سرخ‌پوشان شهر منچستر در کشور انگلستان خبر می‌رسد که با توجه به طولانی شدن روند مذاکرات و پروسه انتقال فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا به منچستر یونایتد، شیاطین سرخ تاکید دوباره‌ای بر گزینه جایگزین خود در صورت شکست در انجام پروژه انتقال هافبک هلندی از نیوکمپ به اولدترافورد کرده‌اند و برای این منظور هم هافبک صربستانی لاتزیو را مد نظر قرار داده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از La Lazio Siamo Noi، ستاره صرب تبار لاتزیو یعنی سرگی میلینکوویچ ساویچ دوباره به لیست خرید مدیران باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد بازگشت. قرارداد میلینکوویچ ساویچ، هافبک لاتزیو در سال ۲۰۲۴ میلادی با مدیران بیانکوچلستی به اتمام می‌رسد. این بازیکن خط میانی عقاب‌های پايتخت‌نشین ایتالیا قبلا نیز تمایل خود را برای پیوستن به یک باشگاه نام‌دار اروپایی در فصل تابستان امسال ابراز کرده بود.

به نقل از La Lazio Siamo Noi نماینده این بازیکن بیست و هفت ساله و ملی‌پوش صربستانی که ماتیا کژمن نام دارد، معتقد است که منچستر یونایتد به زودی می‌تواند پیشنهادی به این تیم حاضر در لیگ سری آ ایتالیا ارائه دهد. مدیر برنامه میلینکوویچ ساویچ در پشت صحنه در حال تلاش جهت جمع‌آوری پیشنهادات برای موکل خود است اما در حال حاضر به منظور ملاقات با سران لاتزیو آمادگی ندارد.

داستان این ملی‌پوش صربستانی با شیاطین سرخ ارتباط نزدیکی با نتیجه تلاش‌های آن‌ها برای جذب فرنکی دی‌یونگ، بازیکن هلندی بارسلونا دارد. منچستر یونایتد با تیم لالیگایی برای این بازیکن هلندی که هدف شماره یک اریک تن‌هاگ است، به توافق رسیده است اما تا به این لحظه این انتقال شکل نگرفته است زیرا فرنکی دی‌یونگ تاکنون تمایلی برای خروج از نیوکمپ از خود نشان نداده است.

وضعیت انتقال فرنکی دی‌یونگ باعث شد تا سران این تیم لیگ برتری به دنبال جایگزین باشند و این‌گونه بود که سرگی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو را گزینه‌ای مناسب دانستند. هم‌چنین LA Lazio Siamo Noi افزود که در مورد انتقال میلینکوویچ ساویچ به منچستر یونایتد پیشرفت جدیدی انتظار می‌رود.

با اشتیاقی که اریک تن‌هاگ برای جذب هم‌وطن خود یعنی فرنکی دی‌یونگ دارد، بعید است که تحولاتی در مورد انتقال میلینکوویچ ساویچ به اولدترافورد رخ بدهد تا زمانی که این باشگاه انگلیسی در مورد شرایط انتقال فرنکی دی‌یونگ از مقامات کاتالانی اطلاعات جزئی‌تر و شفافیت بیشتری کسب کند.

9404