دلیل اصلی استوری‌های عجیب مهاجم پرسپولیس

دلیل اصلی استوری‌های عجیب مهاجم پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل ناراحتی مهاجم ازبکستانی و استوری‌های عجیب او چه بود؟

به گزارش فوتبالی، از روز اولی که بحث لیست خروجی پرسپولیس مطرح شد، شرزود تمیروف پای ثابت تمام لیست‌ها بود و به نظر می‌رسید یحیی گل‌محمدی عذر این مهاجم را بخواهد اما او فعلا در پرسپولیس ماندنی شده و با توجه به اینکه پرسپولیس هنوز مهاجم خارجی مدنظرش را جذب نکرده، احتمال اینکه تمیروف در شروع لیگ برای تیمش بازی کند، وجود دارد.

در چنین شرایطی، استوری‌های عجیب او بعد از دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل تیم امید، حسابی خبرساز شد چرا که او در این استوری،  نه تنها با پرسپولیس خداحافظی کرده بود بلکه صفحه سرمربی و مربی استقلال را فالو کرد!

تمیروف، البته خیلی زود استوری‌هایش را پاک کرد تا مشخص شود که انتشار آن استوری‌ها، یک تصمیم احساسی بوده و گویا برخورد برخی هواداران پرسپولیس با او، باعث واکنش مهاجم ازبکستانی شده و او دلخوری‌اش از بی‌احترامی برخی هواداران تیمش را اینگونه نشان داده است.

این وسط محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس روایت دیگری درباره ناراحتی تمیروف دارد و به روزنامه فرهیختگان گفته است:" یک دلخوری پیش‌آمده بود که برطرف شد، البته حق هم با تمیروف بود. پیراهن و شماره‌اش را آماده نکرده بودند و این بازیکن جوان هم دچار سوءتفاهم شده بود. البته بعدا مشکل حل شد و این بازیکن هم متوجه شد که اتفاق خاصی رخ نداده است."

7655