دست دادن عجیب ستاره ایتالیایی و لبرون جیمز؛ فقط توانست 2 انگشتش را بگیرد!

دست دادن عجیب ستاره ایتالیایی و لبرون جیمز؛ فقط توانست 2 انگشتش را بگیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی لورنزو اینسینیه، وینگر و ستاره ایتالیایی که در حال حاضر در باشگاه تورنتو حضور دارد و به تازگی به این باشگاه رفته است، با لبرون جیمز اسطوره دنیای بسکتبال دیدار کرد.

به گزارش فوتبالی، البته این دیدار حاشیه های ویژه و عجیب و غریب خود را داشت. اولین حاشیه که در شبکه های اجتماعی وایرال شد و تبدیل به یک سوژه برای طنز شد، تفاوت سایز دست های لورنزو اینسینیه با لبرون جیمز بود به طوری که لورنزو اینسینیه هنگام دست دادن با لبرون جیمز تنها توانست 2 انگشت او را بگیرد! البته لورنزو اینسینیه خود بازیکن کوتاه قامتی در دنیای فوتبال به حساب می آید و لبرون جیمز هم به عنوان یک بسکتبالیست قاعدتا دست های بزرگی دارد و دست دادن آن ها با هم باعث رقم خوردن چنین صحنه ای می شود که اینسینیه با کل دست خود تنها بتواند دو انگشت لبرون جیمز ستاره لس آنجلس لیکرز را بگیرد. این در حالی است که اختلاف قدی قابل توجهی هم میان این دو وجود دارد. ستاره ایتالیایی 163 سانتی متر قد دارد و لبرون جیمز 2 متر و 6 سانتی متر است.

اینسینیه در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت:" بسیار لذت بخش است که با یک اسطوره واقعی مثل لبرون جیمز دیدار می کنم و اشتیاق مشابهی برای ورزش به اشتراک می گذاریم."

1470