عکس؛ سه ستاره سرشناس روی نیمکت لس‌آنجلس‌ اف‌سی

عکس؛ سه ستاره سرشناس روی نیمکت لس‌آنجلس‌ اف‌سی

پایگاه خبری فوتبالی - لس آنجلس اف سی شب گذشته دیدار دوستانه ای را با باشگاه کلوب آمه ریکای مکزیک داشت که این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید و در نهایت تیم مکزیکی در ضربات پنالتی با نتیجه شش بر پنج به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، لس آنجلس اف سی امسال سعی کرده است که از سایه دیگر تیم سرشناس شهر یعنی گالکسی خارج شود. در حقیقت این تیم با جذب جیورجیو کیلینی و گرت بیل دو ستاره سابق یوونتوس و رئال مادرید سر و صدای زیادی را به پا کرد که البته کارلوس ولا ستاره مکزیکی سابق لالیگا دیگر ستاره سرشناس این تیم است. 

یکی از تصاویر جالب بازی شب گذشته این بود که هر سه ستاره سرشناس لس آنجلس اف سی با هم و در کنار هم روی نیمکت نشسته بودند و خوش و بش می کردند. بیل پس از سالها نیمکت نشینی در رئال به نظر می رسد که انگیزه بالایی دارد تا در لیگ آمریکا بدرخشد و به بهترین شکل برای جام جهانی آماده شود. البته کیلینی به نظر می رسد که برای سالهای پیش از بازنشستگی به فوتبال آمریکا آمده است. ولا در سالهای اخیر به یکی از بازیکنان مهم لیگ آمریکا تبدیل شده است. این بازیکن پس از دوره ای حضور در لالیگا و باشگاه سوسیه داد تصمیم گرفت که به لیگ آمریکا برود و حالا یکی از ستارگان لس آنجلس اف سی است.

4125