ماموریت سخت آبی‌ها در مرسی ساید با موفقیت انجام شد

ماموریت سخت آبی‌ها در مرسی ساید با موفقیت انجام شد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد با گل دقیقه 45+9 جورجینیو از روی نقطه پنالتی، با نتیجه یک بر صفر از سد اورتون عبور کند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 21 روز شنبه تیم‌های چلسی و اورتون از چهارچوب هفته نخست لیگ برتر انگلیس در استادیوم گودیسون پارک مقابل هم صف آرایی کردند. آبی‌های لندن که در چند وقت اخیر با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، سعی بر این داشتند تا با پیروزی در هفته اول، کمی از بار فشارها کاسته شود. 

توخل در این بازی به خریدهای جدید خود مثل رحیم استرلینگ و کالیدو کولیبالی از ابتدا بازی داد و مارک کوکورلا از دقیقه 75 فرصت بازی کردن پیدا کرد. 

در نیمه اول چلسی مالک توپ و میدان بود. آن‌ها فقط در همان نیمه اول 13 بار کرنر زدند، اما نتیجه‌ای از این حملات نگرفتند تا این که در دقیقه 45+7 نفوذ بن چیلول در درون محوطه جریمه باعث شد تا دوکوره مرتکب خطا شود و جورجینیو ستاره ایتالیایی، اولین گل فصل چلسی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا توخل نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود. 

در نیمه دوم شاهد بازی آرام‌تری نسبت به نیمه اول بودیم. در ابتدا اورتون فشار بیشتری آورد، اما چلسی توانست به خوبی بازی را اداره کند و با پیروزی یک بر صفر، سه امتیاز را مال خود کند. 

4416