ستاره ایتالیایی و دلتنگ شدن برای قهوه ویژه!

ستاره ایتالیایی و دلتنگ شدن برای قهوه ویژه!

پایگاه خبری فوتبالی - زندگی اینسینیه در تورنتو، دلتنگی برای قهوه توماسو را به همراه داشته است!

به گزارش فوتبالی، لورنزو اینسینیه قهوه بی رقیب ناپولی را به یاد آورد و یک بار دیگر به در دسترس بودن خود برای تیم ملی ایتالیا بعد از انتقال به تورنتو اف سی اشاره کرد.

اینسینیه در مصاحبه با گزارشگر شبکه کانادایی TLN درمورد اینکه چقدر از زندگی در تورنتو لذت می برد گفت: " من و خانواده ام خیلی خوشحال هستیم. ما از تمام زیبایی های تورنتو لذت می بریم. این برای ما مسئله مهمی است و ما خوشحال هستیم."

او همچنین درمورد قهوه معروف ناپولی که توسط تدارکاتچی آنها توماسو استراچ تهیه می شد و دلتنگی برای آن صحبت کرد: "دلم برای او تنگ می شود اما رئیس باشگاه دستگاه قهوه ساز دارد و من از او ممنونم. این قهوه‌ها خوب هستند اما همانطور که اشاره کردید دلم برای قهوه موکای بی رقیب توماسو تنگ می شود."

این وینگر ایتالیایی به پیروزی تیم ملی کشورش در یورو ۲۰۲۰ سال گذشته اشاره کرد:"من خیلی هیجان زده بودم، احساسی که داشتم قابل توصیف نیست. برنده شدن یک عنوان مهم با تیم ملی یکی از رویاهای کودکی و بهترین اتفاق ممکن است. تا به امروز وقتی تصاویر و فیلم های بازی را با پسرانم تماشا می کنم هنوز هم برایم باورکردنی نیست. این اتفاق نقطه عطف مهمی است و احساس آن قابل توصیف نیست. من امیدوارم بتوانم این لحظات را در تورنتو نیز تجربه کنم."

در آخر اینسینیه درمورد تیم‌ ملی ایتالیا صحبت کرد و اینکه آیا بعد از انتقال به لیگ آمریکا انتظار دعوت دارد یا نه:"من قبل و بعد از انتقال با مربی صحبت کردم، ما در اینجا و در ایتالیا برای هم‌ پیام ارسال می کردیم و من همیشه گفته‌ام که در دسترس هستم ولی من تمام انتخابات او را می پذیرم چون تصمیمات مربی محترم است. همانطور که همیشه گفته‌ام، حتی در ایتالیا، من با بازیکن کلمبیایی اوسپینا بازی می کردم و او به تیم ملی دعوت می شد. او باید مسافت زیادی را سفر می کرد ولی همچنان از او دعوت می شد. من همیشه آمادگی خود را اعلام کرده‌ام اما این ها تصمیمات مربی هستند و من به آنها احترام می گذارم."

1470