علاقه میلان به مدافع فرانکفورت جدی است

علاقه میلان به مدافع فرانکفورت جدی است

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که علاقه مدیران باشگاه میلان به اندیکا جدی می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ آلمان، ایوان اندیکا هم‌چنان یکی از موضوعات داغ در آث میلان است. طبق گزارش بیلد، پائولو مالدینی، مدیر فنی روسونری، چندین بار از طریق تماس تصویری با مدافع اینتراخت فرانکفورت در تماس بوده است. علاقه میلان به این بازیکن بیست و دو ساله فرانسوی هفته‌هاست که فاش شده، البته با این حال هنوز پیشنهاد رسمی دریافت نشده است.

در اصل، اینتراخت آماده است تا اندیکا را به فروش برساند. برای این کار اما قهرمان ایتالیا باید دست‌کم بیست میلیون یورو پرداخت کند. اندیکا تنها تا تابستان سال 2023 میلادی با اینتراخت فرانکفورت قرارداد دارد. مارکوس کروشه، مدیر ورزشی باشگاه اینتراخت فرانکفورت به تازگی گزینه انتقال رایگان در سال آینده را رد کرد: "هدف ما این نیست که بازیکنانمان مجانی و رايگان بروند."

این در شرایطی است که طبق گزارش اسکای اسپورت، عبدو دیالو گزینه شماره یک دفاعی میلان است. مدافع سنگالی می‌تواند به صورت قرضی با گزینه خرید کمتر از جفت تانگانگا و ایوان اندیکا به میلان برود. پاری‌سن‌ژرمن آماده پرداخت بخشی از دستمزد این بازیکن است.

لازم به ذکر است که میلان تا کنون در بازار نقل و انتقالات تابستانی رقابت بر سر جذب بوتمان و سانچز را به تیم‌های نیوکاسل و پاری‌سن‌ژرمن واگذار کرده است.

9404