گوئریرو هم‌چنان مشتری خارجی دارد؛ سری‌آ مقصد مدافع پرتغالی دورتموند؟!

گوئریرو هم‌چنان مشتری خارجی دارد؛ سری‌آ مقصد مدافع پرتغالی دورتموند؟!

پایگاه خبری فوتبالی - آیا رافائل گوریرو به دنبال ترک تیم بروسیا دورتموند آلمان است؟ گفته می‌شود که یک باشگاه بزرگ ایتالیایی به جذب این بازیکن پرتغالی زنبورها علاقه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و اسکای اسپورتس و کالچو مرکاتو وب، برنامه‌ریزی فصل در بروسیا دورتموند به طور تقریبی کامل شده بود؛ اما به دلیل مشکلات مربوط به بیماری و غیبت سباستین هالر، مدیران بروسیا دورتموند انرژی بیشتری برای جایگزینی او و تقویت خط حمله تیم خود گذاشت که در این زمینه هم نهایتا موفق به جذب آنتونی مودست، مهاجم اف سی کلن شدند. همان طور که کارستن کرامر در روزهای گذشته به خبرنگار اسکای اسپورتس گفته، آن‌ها به دنبال یافتن یک راه‌کار بوده‌اند که سرانجام آن را یافتند.

اما در مورد مدافع ملی‌پوش پرتغالی بروسیا دورتموند یعنی رافائل گوئریرو (اعتبار قرارداد با دورتموند تا تابستان سال 2023) شرایط به نظر روشن است. گفته می‌شد که مدیریت بروسیا دورتموند آماده است تا این بازیکن پرتغالی را کنار بگذارد. با این حال، این بازیکن بیست و هشت ساله علاقه‌ای به ترک باشگاه آلمانی نداشت. اما آیا یک باشگاه بزرگ می‌تواند نظر این مدافع پرتغالی زنبورها را تغییر دهد؟

طبق گزارش سایت ایتالیایی calciomercatoweb.it به نظر یوونتوس به موضوع جذب و به خدمت گرفتن رافائل گوئریرو علاقه‌مند است. گفته می‌شود که ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس از مدافع چپ تیم خود ناراضی است و می‌خواهد خط دفاعی متزلزل را با حضور این مدافع بروسیا دورتموند تثبیت کند. اگر مدیریت باشگاه یوونتوس بخواهد رافائل گوئریرو را به خدمت بگیرد، باید مبلغی در حدود رقم بیست و پنج میلیون یورو پرداخت کنند.

اما قبل از این که یوونتوس به بروسیا دورتموند نزدیک شود، این باشگاه باید شرایط لوکا پلگرینی را روشن کند. در سوی دیگر، مدیریت باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند علاقه‌مند به جذب دیوید رائوم بود. اما مدافع هوفنهایم به لایپزیش ملحق شد. از این رو، شاید اکنون شرایط برای بازی رافائل گوئریرو در تیم بروسیا دورتموند بیشتر از قبل فراهم باشد.

9404