چرا بارسلونا در جذب ستاره چلسی معطل کرده است؟

چرا بارسلونا در جذب ستاره چلسی معطل کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل تاخیر بارسلونا در بستن قرارداد با مارکوس آلونسو را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی چلسی توماس توخل تایید کرد هنوز منتظر است مارکوس آلونسو انتقال خود به بارسلونا را کامل کند. این سرمربی آلمانی در بازی آغازین فصل ۲۰۲۲/۲۳ لیگ انگلیس، آلونسو را در ترکیب تیم جای نداد. توخل بعد از برد ۱ بر ۰ مقابل اورتون اعلام کرد که این بازیکن اسپانیایی بخاطر این از ترکیب تیم حذف شد که درحال جمع بندی جزئيات پایانی انتقال خود به نیوکمپ است.

هرچند با اینکه یک هفته از این اعلام توخل می گذرد، آلونسو هنوز موفق به رفتن به کاتالونیا نشده است چرا که بارسلونا به تازگی توانسته قرارداد بازیکنان جدید خود را در لالیگا ثبت کند.

مشکلات مالی که باشگاه درحال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست تعداد جذب های تابستانی بارسلونا را محدود کرده و فقط زمانی می تواند در لالیگا بازیکن جدید ثبت کند که صورت حساب هزینه های خود را کاهش داده باشد.

از آنجایی که توخل درمورد زمان قطعی شدن انتقال مطمئن نیست، آلونسو در روزهای آینده دوباره در ترکیب چلسی قرار نخواهد گرفت توخل در این باره گفت:"مارکوس آلونسو در تمرینات حضور ندارد چون درحال قطعی کردن انتقال خود است. تمام توافقات با بارسلونا از یک هفته گذشته صورت گرفته اند ولی ما همچنان منتظر چراغ سبز نهایی این باشگاه هستیم."

ممکن است آلونسو مجبور شود تا پایان پنجره نقل و انتقالات صبر کند تا بتواند با بارسلونا به اسپانیا بازگردد. احتمالا بارسلونا درحال مذاکره با اعضای تیم خود برای کاهش دستمزد در ادامه آگوست است.

1470