مراسم تجلیل از بانوان خبرنگار برگزار شد(عکس)

مراسم تجلیل از بانوان خبرنگار برگزار شد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم تجلیل از بانوان خبرنگار با حضور جمعی از نخبگان فوتبال بانوان برگزار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران؛ آئین تجلیل از خبرنگاران بانو با همت هیات فوتبال استان تهران از ساعت 18 روز دوشنبه 24 مرداد ماه در هتل انقلاب آغاز شد. در ابتدا ریاست هیات فوتبال استان تهران آقای دکتر شیرازی ضمن خوش آمد گویی به مهمانان،جایگاه خبرنگاران را بسیار قابل احترام دانستند و تأکید کردند که توجه ویژه به این قشر باید همواره در دستور کار باشد. سپس ریاست کمیته بانوان خانم دکتر هاشمی اشاره به  عملکرد این کمیته در سال های اخیر داشتند و از تعامل خوب هیات استان و به خصوص کمیته بانوان با رسانه ها و خبرنگاران  ابراز خرسندی نمودند.

در ادامه این برنامه که تا ساعت 20 ادامه پیدا کرد هرکدام از خبرنگاران بانو خانم ها مریم رستمی،زهرا فراهانی،سارا عسگری،مهستا اخباری،فاطمه مهدوی،بهار محمدی،پانیذ فرحناک،فاطمه ابراهیمی،الهام محمودی و انسیه بحری که حاضر در جلسه بودند دقایقی به صحبت دوستانه پرداختند.

این مراسم با حضور بزرگان فوتبال و فوتسال در رده بانوان نظیر خانم ها شهرزاد مظفر،معصومه شکوری،گلاره ناظمی،معصومه رضازاده،فرزانه توسلی،فرشته کریمی،فهمیه فتاحی،فروزان کاکاوند جذابیت خاصی پیدا کرده بود که هر کدام از این عزیزان نیز به صحبت با حاضرین پرداختند،در پایان از خبرنگاران و بانوان فوتبالی و فوتسالی نامبرده حاضر در جلسه با تقدیم هدیه ای از طرف ریاست هیات فوتبال استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

1470