انتقاد بازیکن سابق بارسلونا: برخورد خوبی با من نشد

انتقاد بازیکن سابق بارسلونا: برخورد خوبی با من نشد

پایگاه خبری فوتبالی - ریکی پوچ محصول آکادمی بارسلونا مسیر حضور در لیگ آمریکا را انتخاب کرد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک چهارشنبه در مقابل رسانه ها در لس آنجلس گالکسی مواجه شد و گرگ وارنی مربی جدیدش به تمجید از او پرداخت. سرمربی تیم گالکسی در تمجید از ریکی گفت:" یکی از بهترین خریدهای تاریخ لیگ آمریکاست. حضورش برای ما خوب است اما در کنارش حضور او ادای احترامی به کل مسابقات است."

ریکی در برنامه های ژاوی جایی نداشت و جایی در بارسلونا نداشت. او در مصاحبه با فاکس در مورد ترک نیوکمپ صحبت کرد:"برایم خیلی دردناک بود... من در بارسلونا بودم در حالی که هم تیمی هایم در لس آنجلس بودند و بازیهای پیش فصل را انجام می دهند. گاهی باید تصمیم بگیری، آنها این تصمیم را گرفتند اما من موافق نبودم. باید از بارسا تشکر کنم چرا که به لطف آنها به بازیکن کنونی تبدیل شدم. آخرین بخش دورانم در بارسلونا آن طور که می خواستم، نبود و آن طور که دوست داشتم، با من برخورد نشد. اما می توانم آن بخش را فراموش کنم و مشکلی نیست."

ریکی پوچ در سن 23 سالگی حالا چالشی جدید را پیش روی خود خواهد داشت. وی در مورد حضور در لیگ آنمریکا می گوید:" حقیقتا سطح بازیها من را تحت تاثیر قرار داد. رقابت خیلی زیاد است. همیشه خوب است که در تیم هایی باشی که در بالاترین سطح رقابت می کنند. همه تلاش خود را در تیم خواهم داشت."

4125