دردسر جدید چلسی؛ دوری چند هفته‌ای ستاره فرانسوی

دردسر جدید چلسی؛ دوری چند هفته‌ای ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی تایید کرد انگولو کانته ستاره فرانسوی به خاطر مصدومیت همسترینگ، چندین هفته نمی‌تواند تیم را همراهی کند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه هفته گذشته، تیم‌های چلسی و تاتنهام از چهارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم استمفورد بریج مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. کالیدو کولیبالی و ریس جیمز برای آبی‌های لندن و پیر امیل هویبرگ و هری کین برای اسپرز گلزنی کردند. در جریان این دیدار، کانته ستاره کلیدی چلسی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد تا نگرانی هواداران چلسی چندبرابر شود. 

به نقل از اسکای اسپورتس، توخل در خصوص آخرین وضعیت قهرمان جام جهانی 2018 گفت: "برای انگولو این یک مسئله جدی است. دوری او چند هفته ممکن است طول بکشد که اصلاً برای او خبر خوبی نیست. ما هم ناراحت و غمگین هستیم، چون او یک بازیکن بسیار مهم برای ما بود."

غیبت کانته یک ضربه بزرگ به چلسی است. آن‌ها به جز این ستاره فرانسوی، متئو کواچیچ را نیز به خاطر مصدومیت زانو در اختیار ندارند و این ممکن است برای بازی روز یک شنبه مقابل لیدز یونایتد به ضررشان تمام شود. چلسی تاکنون 4 امتیاز از دو بازی ابتدایی خود به دست آورده است.

4416