شرایط ناگوار اسطوره بارسلونا در فوتبال ژاپن

شرایط ناگوار اسطوره بارسلونا در فوتبال ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی - پایان دوران آندرس اینیستا در لیگ ژاپن بسیار تلخ و دردناک پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، تیم ویسل کوبه در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل جونبوک با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا بدین ترتیب اینیستا فصلی ناامیدکننده را به ثبت برساند. بازیکن اسپانیایی به علت مصدومیت های مداوم خود در این بازی حتی روی نیمکت هم ننشست. یوشیدا سرمربی ویسل که در مرحله قبلی از اینیستا روی نیمکت استفاده کرده بود، این بار کلا او را در لیست قرار نداد. حذف ویسل از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا هواداران این تیم از اینیستا هم به شدت عصبانی باشند چرا که نتوانسته کمکی به تیمشان بکند.

ویسل کوبه در لیگ ژاپن در منطقه سقوط قرار دارد و پروژه این تیم در مسیر ویرانی قرار دارد. آنها در حالی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند که دو بارسایی دیگر این تیم یعنی بویان کرکیچ و سرجی سامپر نیز به علت مصدومیت در زمین حضور نداشتد.آنها که چند ماه پیش به نظر می رسید که با حضور لوتینا مربی اسپانیایی خود به تیمی منسجم تبدیل شده اند، حالا روزهای کابوس واری را دارند. مربی باسکی اولین قربانی بود که برکنار شد.

اینیستا که از زمان حضورش در ژاپن محبوبیت زیادی را کسب کرده بود، از تیغ تیز انتقادها دور نمانده است. در حقیقت هواداران ویسل کوبه معتقدند که بازیکن جوانی که صد در صد آماده باشد برای انها خیلی مفیدتر از بازیکنی 38 ساله است که دچار افت مشهودی شده است. حالا چالش اصلی ویسل کوبه این است که از سقوط فرار کند و مشخص نیست که آیا اینیستا در 9 بازی پایان فصل لیگ ژاپن به کمکشان خواهد آمد یا نه.

4125