سرپرست تیم فوتبال استقلال: استرس سرپرستی از مربیگری بیشتر است

سرپرست تیم فوتبال استقلال: استرس سرپرستی از مربیگری بیشتر است

به گزارش ایرنا، فرزاد مجیدی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال ضمن دعا برای سلامتی پورحیدری تاکید کرد که پورحیدری همیشه پدر است.
پورحیدری پیشکسوت فوتبال از چهارشنبه هفته گذشته در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ایرانمهر بستری شده است .
وی گفت : امیدوارم پورحیدری هرچه سریعتر از بیمارستان مرخص شود ولی به فوتبال برنگردد زیرا این فشارها برای وی خوب نیست.او شناسنامه باشگاه است و دو ستاره را مدیون زحمات او در کسوت بازیگری و مربیگری هستیم.
وی از همه استقلالی ها، پرسپولیسی ها و از مردم ایران درخواست کرد برای سلامتی پورحیدری دعا کنند تا هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست آورد.
** یکدل برای قهرمانی خواهیم جنگید
وی گفت : در نیم فصل اول به رغم همه مشکلات عملکرد خیلی خوبی که داشتیم و فکر می کنم مجموعه بسیار یکدستی در استقلال وجود دارد که تنها به قهرمانی فکر می کند. کادر و بازیکنان با یکدیگر رفیق و دوست هستند و مطمئنا این روند را تا رسیدن به هدفی که باشگاه مد نظر دارد ادامه خواهیم داد و برای رسیدن به قهرمانی خواهیم جنگید. البته تیم های خوب زیادی در لیگ هستند اما استقلال امسال از همه تیمها بهتر است.
مجیدی در مورد عملکرد پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال گفت : مظلومی شاهکار کرده است و با جوانگرایی که وی در تیم انجام داده است ، قهرمان لیگ می شویم . وی بازیکنان جوان زیادی را بازی داده است و نتیجه این موضوع را نیز تا به امروز در تیم دیده ایم که امید نورافکن آخرین آنها بود. از همین جا به نورافکن می گویم که با ادامه این روند می تواند امید استقلال و تیم ملی ایران در آینده نزدیک باشد.

**رفیق بازیکنان هستم نه مربی
وی افزود : در نیم فصل اولی که در استقلال بودم تنها احساس رفاقت با بازیکنان تیم را دارم و هرگز به چشم یک مربی به آنها نگاه نکردم زیرا می دانم با رفاقت همه کارها پیش می رود و می توان به اهداف بزرگی رسید. البته در مواقعی که لازم باشد بسیار جدی هستم و تذکرات لازم را به بازیکنان می دهم اما خدا را شکر که تا به امروز همه حرمت من را نگه داشته اند و با همه رابطه خوبی دارم.
مجیدی خاطرنشان کرد : تا قبل از آن که طبق حکم باشگاه به عنوان سرپرست کارم را شروع کنم ،معتقد بودم استرس مربیگری بسیار بیشتر از بازیگری است اما اکنون می بینم که استرس سرپرستی از هر دو آنها بیشتر است. البته این پست متعلق به منصور پورحیدری است و من تا زمانی که او به تیم بازگردد هرگز بر روی صندلی وی نخواهم نشست و اکنون نیز به احترام حکم باشگاه این سمت را قبول کردم.
وی افزود: همچنین یک پیراهن نیز طراحی کرده ام و بر روی آن از منصورخان خواسته ام که هر چه زودتر بلند شوند و تا روزی که بر روی نیمکت حضور داشته باشم آن را بر تن خواهم کرد.
وی از هواداران استقلال انتقاد کرد و پرسید : هواداران استقلال در تهران کجا هستند؟ چه کسانی هواداران را از ما دور کردند؟ هوادار استقلال را چه کسی ناراحت کرده است که در ورزشگاه حاضر نمی شود؟ برای همه ما جای سوال دارد که چرا امروز که در کورس قهرمانی هستیم کسی به ورزشگاه نمی آید.
وی از هواداران استقلال خواست که این تیم را حمایت کنند زیرا حضور آنها پیش نیاز قهرمانی تیم است و اگر به ورزشگاه نمی آیند نباید انتظار قهرمانی از تیم داشته باشند.
** فرهاد مجیدی همه بازی ها را مستقیم نگاه می کند
وی در مورد فرهاد مجیدی گفت : وی همواره پیگیر بازی های استقلال است و همیشه به دلیل اهمیت بالایی که پیراهن آبی برای او دارد پیگیر وضعیت تیم است. او حتی زمانی که مانند این روزها در اسپانیا حضور دارد همه دیدارها را مانند دیداربا صبا را مستقیم نگاه می کند. البته این روزها او هم مانند همه پیگیر وضعیت پورحیدری است و روز گذشته با اشک جویای آخرین وضعیت منصور خان شد و برای گذارندن روند درمانی اش در اسپانیا اعلام آمادگی کرد.
وی همچنین از مظلومی (برای اعتماد به وی ) ،کادر فنی، پزشکی و تدارکات باشگاه قدردانی کرد و گفت : سرپرستی کار سخت و خسته کننده ای است ولی من با همه وجود این کار را برای استقلال انجام خواهم داد.
**2030**1581

انتهای پیام /*