تمجید آنچلوتی از خرید 80 میلیون یورویی رئال مادرید

تمجید آنچلوتی از خرید 80 میلیون یورویی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به تمجید از اورلین شوامنی هافبک فرانسوی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، فلورنتینو پرز پس از شکست خوردن در پروژه جذب کیلیان امباپه از پاریسن ژرمن، به سراغ یکی دیگر از پدیده‌های فرانسوی رفت و اورلین شوامنی را با 80 میلیون یورو به خدمت گرفت. در هفته گذشته کاسمیرو پس از هشت سال بازی کردن با پیراهن رئال مادرید با 70 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست و حالا شوامنی فرصت دارد تا جایگاه خود را در ترکیب اصلی تثبیت کند. این ستاره جوان در دیدار رئال مادرید مقابل اسپانیول بسیار خوش درخشید.

به نقل از آ اس، کارلو آنچلوتی درباره شوامنی گفت: "ما از عملکرد شوامنی سورپرایز نشدیم، چون او یک بازیکن خارق العاده است. بله در ابتدا کمی شرایط برای او دشوار بود، اما حالا می‌توانید ببینید که او چه قدر احساس خوبی در زمین دارد و در تمرینات نیز بسیار پرتلاش و سخت کوش ظاهر شده است. او در حمله و دفاع مشارکت بالایی دارند. من از عملکرد او بسیار راضی هستم و امیدوارم به پیشرفتش ادامه دهد."

"ما کاملاً تیم برتر زمین بودیم. اسپانیول از روی ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر می‌شد و توانستند از همین فرمول به گل برسند. آن‌ها تمرکز بیشتری در ادامه پیدا کردند، اما خوشبختانه توانستیم به گل دوم برسیم."

4416