مدافع مازاد رئال مادرید در راه تیم سابقش

مدافع مازاد رئال مادرید در راه تیم سابقش

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه محلی باسک گزارش داده است که رئال مادرید برای انتقال قرضی آلوارو اودریوزولا دفاع راست باسکی به باشگاه سابقش سوسیه داد به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، در فاصله دو روز و نیم تا پایان نقل و انتقالات تابستانی به نظر می رسد که اودریوزولا بعد از چهار سال در آستانه بازگشت به تیم سابقش قرار دارد. این بازیکن در سال 2018 با 30 میلیون یورو از سوسیه داد به رئال مادرید پیوست که نتوانست دوران موفقی را داشته باشد و حالا قرار است که قرضی و برای یک فصل به تیم سابقش برگردد. اودریوزولا تا 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد. سرمربی سوسیه داد هر چند که در ابتدا به دنبال خرید در خط حمله بود اما بعد از آن که مدیران تیمش بازگشت اودریوزولا را به او پیشنهاد دادند، استقبال کرد و قید خرید مهاجم را زد.

آنچلوتی اعتقادی به اودریوزولا نداشت و علاوه بر کارواخال که دفاع راست تخصصی تیمش است، سایر گزینه ها نظیر لوکاس وازکز، ناچو فرناندز و حتی آنتونیو رودیگر را در پست دفاع راست به او ترجیح می داد. اودریوزولا فصل گذشته به فیورنتینا رفته بود که تیم ایتالیایی به دنبال قطعی کردن قراردادش بود اما خودش ترجیح داد که به رئال برگردد تا شانس هایش را محک بزند اما به نظر می رسد که نتوانست اعتماد کارلتو را جلب کند.

4125