تمدید قرارداد جواهر منچستریونایتد: امیر ابراهیموف

تمدید قرارداد جواهر منچستریونایتد: امیر ابراهیموف

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد تصمیم گرفت که قرارداد پدیده نوجوان خود یعنی امیر ابراهیموف را تمدید کند و درها رو به روی جدایی این بازیکن بست تا مشتریان مهاجم نوجوان را ناامید کند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 15 ساله مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا قرار گرفت اما شیاطین سرخ با بورسیه تحصیلی، قراردادش را تمدید کردند و او را حفظ خواهند کرد. بدین ترتیب این بازیکن روسیه ای الاصل برای سپری کردن دوران تحصیل خود در یونایتد خواهد ماند که در سن 17 سالگی می تواند در سطح حرفه ای فوتبال بازی کند.

یونایتد نگرانی هایی در مورد تماس باشگاه های مختلف با ابراهیموف داشت و همه تلاش خود را داشت تا این بازیکن را حفظ کند. امیر یکی از آینده دارترین بازیکنان آکادمی یونایتد است که سال گذشته به کاپیتانی تیم زیر 14 سال شیاطین سرخ رسید که تیمش با پیروزی مقابل منچسترسیتی فاتح جام آلبرت فیلان شد. این بازیکن که اصالتی از روسیه را دارد، در تیم نوجوانان انگلیس عضویت دارد و هفته گذشته در تیم زیر 15 سال انگلیس هت تریک کرد. وی هفته گذشته نیز با تیم نوجوانان یونایتد فاتح سوپرجام شد. برادر کوچک تر وی یعنی قاضی نیز در آکادمی شیاطین سرخ حضور دارد و در رده زیر 12 سال بازی می کند.

4125