عکس؛ جشن تیم آمریکایی در باران عروسک

عکس؛ جشن تیم آمریکایی در باران عروسک

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رئال سالت لیک آمریکا از هوادارانش خواسته بود تا شب گذشته با عروسک به ورزشگاه بیایند و آن را به درون زمین پرت کنند تا این عروسک ها به کودکان مبتلا به سرطان اهدا شود و باعث خوشحالی آنها شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از رسومی که در سالهای اخیر در باشگاه های فوتبال مختلف جا افتاده این است که هر سال به هواداران این فرصت را می دهند تا با اهدای عروسک، کودکان بیمار یا مبتلا به سرطان را خوشحال کنند. باشگاه رئال سالت لیک نیز همین سنت را ادامه داد. رئال سالت لیک که در کنفرانس غرب لیگ آمریکا حضور دارد، شب گذشته میزبان مینسوتا بود. بلافاصله بعد از ان که اولین گل بازی برای این تیم توسط سرجیو کوردوا به ثبت رسید، هواداران عروسک هایی که به ورزشگاه آورده بودند را به درون زمین پرتاب کردند تا تصویر جالبی از بارش عروسک ثبت شود. کوردوا نیز در اقدامی جالب یکی از این عروسک ها را روی شانه خود گذاشت و با آن خوشحالی کرد.  

رئال سالت لیک در این بازی دو گل دیگر هم توسط ساوارینو و خولیو به ثبت رساند و پیروزی قاطعانه ای را به دست آورد هر چند که فراتر از نتیجه به نظر می رسد که آنها با جمع آوری عروسک برای کودکان بیمار یک اتفاق فوق العاده را رقم زده اند.

4125