آخرین شرایط دو مهاجم مازاد بارسلونا

آخرین شرایط دو مهاجم مازاد بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ و ممفیس دپای دو مهاجم مازاد بارسلونا هستند که در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی باید تکلیف خود را مشخص کنند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم گابونی به نظر می رسد که به درهای خروجی نزدیک تر است. در حقیقت این بازیکن برای انتقال به چلسی به توافق رسیده است. لندنی ها برای خریدنش حاضر شده اند تا 14 میلیون یورو به علاوه مارکوس آلونسو را بدهند و قرارداد اوبامیانگ با چلسی دو ساله با قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر خواهد بود. بدین ترتیب این بازیکن به دوران کوتاه حضورش در نیوکمپ خاتمه خواهد بخشید و دوباره به فوتبال انگلیس و شهر لندن برمی گردد. انتظار می رود که این انتقال در ساعات آینده رسمی شود. اوبامیانگ تا ساعاتی دیگر برای امضای قرارداد راهی لندن خواهد شد. مارکوس آلونسو نیز در حال حاضر در اسپانیاست و منتظر تست پزشکی و امضای قرارداد سه ساله است.

از سویی به گفته فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی در حال حاضر ممفیس دپای به ماندن در بارسا نزدیک تر است. چلسی روی خرید اوبامیانگ تمرکز دارد و تماسی با بازیکن هلندی نگرفته و از طرفی فعلا مشتری مشخصی برای دپای پیدا نکرده است. بارسا درها را به روی جدایی ممفیس باز گذاشته و به محض دریافت پیشنهادی مناسب، آماده جدایی وی خواهد شد. فعلا فقط 9 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی مانده و باید دید که در این ساعات چه اتفاقاتی رخ خواهند داد.

4125