گران ترین نقل و انتقالات تابستان 2022 در فوتبال اروپا(عکس)

گران ترین نقل و انتقالات تابستان 2022 در فوتبال اروپا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستان 2022 هم در فوتبال اروپا بسته شد و بدین ترتیب تیم های مختلف اروپایی خود را تقویت کردند و ستاره هایی که می خواستند را خریداری کردند و آن هایی که نمی خواستند به فروش رساندند.

به گزارش فوتبالی، همواره گران ترین خرید ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه بوده اند چرا که نشان می دهند کدام باشگاه برای چه بازیکنی هزینه هنگفتی را خرج کرده اند. گران ترین خرید تابستان 2022 آنتونی بود که منچستر یونایتد او را با مبلغ 95 میلیون یورو از آژاکس به خدمت گرفت. دومین نفر وسلی فوفانا بود که چلسی این مدافع فرانسوی را با قیمتی حدود 81 میلیون یورو از لسترسیتی خرید. سومینن خرید گران تابستانی هم اورلین شوامنی بود که رئال مادرید او را از موناکو به قیمت 80 میلیون یورو خریداری کرد.

نفر چهارم داروین نونیز است که لیورپول این مهاجم اروگوئه ای را از بنفیکا به قیمت 75 میلیون یورو خرید. نفر پنجم کاسمیرو است که با قیمتی حدود 71 میلیون یورو از رئال مادرید راهی منچستر یونایتد شد.

الکساندر ایساک با انتقال از رئال سوسیداد به نیوکاسل یونایتد با مبلغ 70 میلیون یورو تبدیل به نفر ششم شد و ماتیاس دی لیخت هم که از یووه به بایرن مونیخ آمد با مبلغ 67 میلیون یورو نفر هفتم این لیست شد.

کوکورلا با حدود 66 میلیون یورو به چلسی پیوست و نفر هشتم لیست است و پس از او ارلینگ هالند قرار دارد که از دورتموند به منچسترسیتی پیوست و 60 میلیون یورو بابتش پرداخت شد.

نفر دهم به طور مشترک رافینیا و ریچارلیسون هستند که برای هر کدام از آن ها 58 میلیون یورو پرداخت شده است.

1470