گلایه عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال از آقای بی معرفت!

گلایه عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال از آقای بی معرفت!

پایگاه خبری فوتبالی – عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال هنوز نتوانسته اتفاقاتی که حدود 2 ماه قبل افتاد را قبول کند.

به گزارش فوتبالی، جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در تاریخ 20 تیر، یک خروجی بسیار مهم داشت. اعضای کمیته فنی در آن جلسه به این نتیجه رسیدند که دراگان اسکوچیچ صلاحیت کافی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی را ندارد.

در شرایطی که آنها به دنبال آوردن علی دایی بودند، هیات رییسه فدراسیون فوتبال، رای کمیته فنی را وتو کرد تا دراگان اسکوچیچ در پستش ابقا شود.

نکته قابل توجه اینکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در شرایطی از اسکوچیچ حمایت کرد که سرپرست وقت فدراسیون یکی از کسانی بود که به برکناری سرمربی تیم ملی رای داده بود.

آنطور که ابراهیم قاسمپور عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال به برنامه وقت اضافه رادیو ایران گفته، تمام اعضای کمیته فنی فدراسیون( محصص، قاسمپور، عزت‌اللهی، مدیرروستا، استیلی، مظلومی و البته میرشاد ماجدی) به برکناری سرمربی تیم ملی رای داده بودند منتهی هیات رییسه فدراسیون فوتبال، بدون آنکه دلیل بیاورد، اسکوچیچ را در تیم ملی نگه داشت.

نکته قابل توجه صحبتهای قاسمپور، گلایه او از کس یا کسانی است که پس از جلسه هیات رییسه گفته بودند:" اسکوچیچ در زمانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت که هیچکس این کار را نمی‌پذیرفت. او سرمربیگری تیم ملی را پذیرفت و تیم را هم به جام جهانی برد. اگر او را برکنار می‌کردیم بی‌معرفتی بود."

قاسمپور، بدون اسم بردن از شخص خاصی، گفته آنهایی که می‌گویند برکناری اسکوچیچ، بی‌معرفتی بوده، همان افرادی هستند که در جلسه کمیته فنی او را برکنار کرده بودند و این مدل صحبت‌ها، نشان دهنده بی‌معرفتی آنهاست!

1984