گروسی: اگر از ساپینتو هم مثل مجیدی حمایت شود، استقلال حتما موفق می‌شود

گروسی: اگر از ساپینتو هم مثل مجیدی حمایت شود، استقلال حتما موفق می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال گفت: بی انصافی است از یک مربی خارجی که تازه به فوتبال ما آمده و نتایج بدی هم نگرفته است، اینگونه انتقاد کنیم. مربی خارجی به زمان نیاز دارد و ما باید به او حداقل تا نیم فصل فرصت بدهیم.

به گزارش فوتبالی، محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص وضعیت تیم استقلال گفت: دیدار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بازی جانداری بود و هر دو تیم خوب ظاهر شدند. فقط نمیدانم چرا استقلال بعضی مواقع بازی را در اختیار رقیب قرار می داد. در هر حال کسب یک امتیاز از این بازی خارج از خانه برای استقلال بد نیست، چرا که همین امتیازات در مسیر قهرمان شدن به استقلال کمک می کند. بازی استقلال با نفت آن چیزی که انتظارش را داشتیم نبود، اما امیدوارم در آینده روند تیم طوری باشد که بتواند هم تماشاگر پسند بازی کند و هم بتواند نتیجه مناسب را بدست آورد.

گروسی در خصوص انتقاداتی که به تیم ساپینتو وارد می شود گفت: سال گذشته هم که استقلال قهرمان شد، این تیم اوایل فصل پنج بازی پشت سر هم مساوی کرده بود، اما به مرور زمان شرایط تیم بهتر شد و توانست با اقتدار قهرمان شود. الان شرایط همه تیم ها یکسان است. آیا تیم های دیگر که صدر جدول هستند امتیاز از دست نداده اند؟ اختلاف استقلال با صدر یک امتیاز است و هنوز اتفاقی رخ نداده است. انتقادات از تیم باید سازنده باشد نه مخرب که به تیم آسیب بزند. بی انصافی است از یک مربی خارجی که تازه به فوتبال ما آمده و نتایج بدی هم نگرفته است، اینگونه انتقاد کنیم. مربی خارجی به زمان نیاز دارد و ما باید به او حداقل تا نیم فصل فرصت بدهیم.

پیشکسوت استقلال افزود: در فصل گذشته، فرهاد مجیدی بین هواداران محبوبیت داشت و اگر هم تیم ایراداتی داشت، هواداران نادیده میگرفتند. هواداران هم در نهایت نتیجه اش را دیدند. اگر از آقای ساپینتو هم مثل آقای مجیدی حمایت شود، چه بسا نتایجی مثل فصل گذشته یا حتی بهتر از آن هم رقم بخورد.

وی در پایان گفت: به اعتقاد من نتایج آقای ساپینتو تا الان بد نبوده که انتقاد شدیدی را به همراه داشته باشد. من فکر میکنم ما باید کمی صبرمان را بالا ببریم و با حمایت هایمان، شرایط را طوری فراهم کنیم که تیم آسیب نبیند. الان من میبینم بعضی ها بازیکنان را در فضای مجازی مورد انتقاد قرار میدهند که کار قشنگی نیست. ما ۲۶ هفته پیش رو داریم و اتفاقات زیادی رقم می خورد که در سرنوشت همه تیم ها تاثیر گذار است.بنابراین باید با حمایت هایمان کمک کنیم که شرایط تیم هر روز از روز قبل خود بهتر شود.

۷۷۶۸