خروج غیرمنتظره کاپیتان رئال مادرید از شبکه‌های اجتماعی

خروج غیرمنتظره کاپیتان رئال مادرید از شبکه‌های اجتماعی

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم رئال مادرید و تیم ملی فرانسه در پایان بازی این تیم و بتیس در هفته چهارم لالیگا به طور کلی از شبکه های اجتماعی خارج شد.

به گزارش فوتبالی، بنزما که در شبکه های اجتماعی به شدت فعال است و تصاویر زیادی از خودش به اشتراک می گذارد، فعالیتش را در فیسبوک، توییتر و اینستاگرام متوقف کرده و صفحاتش را در این شبکه ها غیرفعال کرده است. در حقیقت بنزما شرایط ورزشی خوبی دارد چرا که به تازگی جایزه بهترین بازیکن اروپا را برده و احتمالا به زودی توپ طلا را کسب خواهد کرد چرا که بخت اصلی این جایزه به شمار می رود و به همین خاطر خروج وی از شبکه های اجتماعی در این شرایط عجیب به نظر می رسد.

در حال حاضر دلیل خارج شدن بنزما از شبکه های اجتماعی خود مشخص نشده است. برخی معتقدند که انتقادها از بنزما پس از افت عملکردش در بازی رئال مادرید و بتیس باعث شده تا این بازیکن تصمیم به غیرفعال کردن صفحاتش در شبکه های اجتماعی بگیرد. برخی نیز معتقدند که امکان دارد که مشکلی امنیتی ایجاد شده باشد و نفوذ هکرها باعث شده تا  مهاجم فرانسوی فعلا صفحه خود را ببندد تا این مشکل امنیتی هک شود و البته برخی نیز اعتقاد دارند که  ممکن است این یک ترفند تبلیغاتی باشد تا بنزما ناگهان با چند پیام تبلیغاتی صفحاتش را بازگشایی کند.

4125