بایرن مونیخ بخت اصلی قهرمانی اروپا، رئال مادرید پنجم

بایرن مونیخ بخت اصلی قهرمانی اروپا، رئال مادرید پنجم

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ قهرمانان اروپا در حالی از روز سه شنبه آغاز می شود که گمانه زنی های زیادی در مورد قهرمان احتمالی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، قهرمانی غیرمنتظره رئال مادرید در فصل گذشته شاید باعث شود که پیش بینی کردن خیلی سخت باشد چرا که رئال مادرید سال گذشته در شروع فصل با شانس چندانی برای قهرمانی از جانب کارشناسان مواجه نبود و در نهایت به قهرمانی رسید. در پیش بودن جام جهانی باعث می شود که مرحله گروهی به شدت فشرده و در کمتر از دو ماه برگزار شود.

وبسایت FiveThirtyEight حالا در گزارشی مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ را مورد بررسی قرار داده است. رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی فقط 6 درصد شانس کسب جام را دارد در حالی که شانس صدرنشینی رئال در گروهش با حضور تیم هایی نظیر لایپزیش، سلتیک و شاختار دونتسک 55 درصد تعیین شده است.

مدعی اصلی قهرمانی اروپا، بایرن مونیخ است که شانس قهرمانی آنها 20 درصد تعیین شده است. شاگردان ناگلسمن در مرحله گروهی با بارسا، اینتر و ویکتوریا پلزن همگروه هستند. منچسترسیتی با 18 درصد دومین تیم با بیشترین شانس برای قهرمانی اروپا به شمار می رود و پی اس جی با 16 درصد و لیورپول با ده درصد در رده های بعدی هستند.

بارسلونا که یکی از پرکارترین تیم های نقل و انتقالات تابستانی بود، همچون اژاکس پنج درصد شانس قهرمانی دارد و تاتنهام با سه درصد و چلسی، اتلتیکو، سالزبورگ و دورتموند با دو درصد شانس قهرمانی در رده های بعدی هستند.

4125